Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Μπλογκοπαιχνιδάκι ξανά!


Ανοίγεις το πιο κοντινό σου βιβλίο 
στη σελ. 45. 
Η πρώτη πρόταση περιγράφει 
την ερωτική σου ζωή.
 κεραυνοβόλησε το βλέμμα μου και με βύθισε σ' ένα όραμα που, ακόμα σήμερα, η γλώσσα μου  με κόπο περιγράφει. 


Και για να είμαι ειλικρινής απέναντί σας, 
έπιασα το πρώτο βιβλίο που βρήκα δίπλα μου. 
Αν εκείνη τη στιγμή ήταν δίπλα μου 
το βιβλίο που διαβάζω τώρα, 
η φράση μου θα ήταν:
«Μιλούσε στον Ντέιβιντ στα όνειρά του.»
( γκουχ-γκουχ )

Κάντο κι εσύ! 

Το ορίτζιναλ άρθρο:

Ανοίγεις το πιο κοντινό σου βιβλίο στη σελ. 45. 
Η πρώτη πρόταση περιγράφει την ερωτική σου ζωή.
Ο φίλος και συνάδελφος Dust Road με τ΄όνομα, (αν δεν τον γνωρίζεις δες τι έκανε πάλι τις προάλλες στο Reddit) πήρε στο χέρι το πιο κοντινό του βιβλίο, το γύρισε σε μια τυχαία σελίδα και η πρώτη πρόταση που είδε, επέλεξε, να περιγράφει την ερωτική του ζωή! Και είναι η παραπάνω. Μετά κάλεσε κι άλλους να συνδυάζουν φράσεις με ερωτικές ζωές.  
Οι αντιδράσεις στο κάλεσμά του ήταν πολλές:  
Awkward

Love is a drug

Δεν υπάρχουν πονηρές λέξεις…

Μission impossible

Το ιεραποστολικό

Aυτός εδώ δεν έχει καν ερωτική ζωή…
 
Και εικονογραφημένες: 
Υπάρχει προϊστορία
MILFάκιας; 

Γυναίκα φωτιά 

Τραγική ειρωνεία 

Μυστηριώδης    

Πηγή: rise.gr

7 σχόλια:

  1. "Η Χόλι ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι της και με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό της άναβε και έσβηνε, σαν τρελή, το πορτατίφ δίπλα της. "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1ον τέλειο απόσπασμα! <3
      2ον *awkward silence*
      χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. (Υ.Γ. τα βιβλία που έχω δίπλα μου αυτή τη στιγμή συνεχίζουν να είναι awkward. Συγκεκριμένα "[Ήξερα πως δεν θα μπορούσα να το βγάλω απ' το σπίτι, ούτε τη μέρα,] αλλά ούτε και τη νύχτα, χωρίς να διατρέξω τον κίνδυνο να με δουν οι γειτόνοι" που είναι το βιβλίο που έχω δίπλα μου και "Dumbledore was trying to sort it all out. . . ." που είναι το βιβλίο που διαβάζω στο λάπτοπ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχα.... Ρεεεε <3 <3 <3 <3

      Διαγραφή
    4. Το αγαπώ αυτό το παιχνίδι! Κάθε φορά που το συναντώ, βρίσκω πάντοτε ένα γαμάτο απόσπασμα(που συνήθως δε με συμφέρει, βέβαια)! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Χαχααχαχα....μα είμαστε βιβλιοφάγοι. Κάθε φορά θα χουμε και διαφορετικό απόσπασμα, εννοείται αυτό :P

      Διαγραφή
    6. Εγώ φίλη, με ξέρεις, πρώτα βάζω βιβλίο στη βαλίτσα και μετά βρακιά χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή