Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Brainstorming...

EDITORIAL


Τις τελευταίες μέρες χάθηκα αρκετά..Η αλήθεια είναι ότι μ' έχει πιάσει μια περίεργη έμπνευση σχετικά με μία νουβέλα που ξεκίνησα να γράφω στο Γυμνάσιο (και λίγο στο Λύκειο) και έκτοτε την άφησα ημιτελή μέχρι τη μέρα που θα έβρισκα έμπνευση να συμπληρώσω τα κενά που με δυσκόλευαν και να σχεδιάσω τη συνέχεια(σκοπός μου ήταν εξ αρχής να γράψω μια τριλογία). Το θέμα είναι υπερφυσικό -αναμενόμενο, άλλωστε, καθώς τότε διάβαζα φανατικά Harry Potter. Ο στόχος μου ήταν να δημιουργήσω μια σειρά βιβλίων για μένα -με τους δικούς μου ήρωες. Τον τελευταίο χρόνο, όμως, μου έρχονται νέες ιδέες, πιο περίπλοκες από το προσχέδιο που είχα κάνει τότε στο μυαλό μου. Έτσι, αυτές τις μέρες κρατώ συνέχεια σημειώσεις για τις εξελίξεις που σκέφτομαι. Ποιος ξέρει; Ίσως πολύ σύντομα να επιστρέψω στο πληκτρολόγιο του παλιού μου υπολογιστή (όπου είναι αποθηκευμένο το έγγραφο) ολοκληρώνοντας την ιστορία που ξεκίνησα να γράφω πριν τόσα χρόνια.

7 σχόλια:

  1. Aχ τι μου θύμισες τώρα. Στις αρχές λυκείου είχα ξεκινήσει και εγώ να γράφω μια νουβέλα (φαντασίας :P ) και το έχω αφήσει στις 12-15 σελίδες. Το έχω πάνω Καστοριά σε περίπτωση που μου έρθει πάλι έμπνευση και ασχοληθώ.
    Πάντως σου εύχομαι να κατασταλάξεις και να σου έρθουν πολλές ιδέες για να το προχωρήσεις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το είχα αφήσει γύρω στις 60 σελίδες Α4, αλλά τις προάλλες που άνοιξα τον σταθερό υπολογιστή(εκεί που το έχω αποθηκευμένο) άρχισα να το επεξεργάζομαι απ' την αρχή(όσο να'ναι το γράψιμο μου έχει αλλάξει αρκετά από τότε) κι έφτασε το κείμενο στις 67 σελίδες(κι ακόμη δεν τέλειωσα καν την εισαγωγή) :Ρ
      Σίγουρα έχω σημειώσει πολλές ιδέες, αλλά προς το παρόν προτεραιότητα έχει η επιμέλεια του ήδη γραμμένου κειμένου ;)

      Διαγραφή
    2. Αχ μπράβο Λίζα! Εύχομαι να συνεχίσεις έτσι και να συνεχίσει και η έμπνευση! Και περιμένουμε με ανυπομονησία ;)

      Διαγραφή
    3. Ναι, μεγάλη έμπνευση αυτές τις μέρες!!! Προχθές έγραψα την πιο δύσκολη σκηνή του έργου(11 σελίδες σε λίγες ώρες) και συνεχίζω την επιμέλεια...από νέες σκηνές στο πρώτο μέρος(όπως προανέφερα, το προορίζω για τριλογία) μου λείπει ο επίλογος(τον οποίο τον έχω ξεκινήσει σιγά-σιγά) και 2 μεταβατικές σκηνές γέφυρες ;)

      Το μεγάλο στοίχημα για μένα -εκτός από την ολοκλήρωση του έργου- θα είναι να φτάσω τις 50.000 λέξεις(που είναι το όριο μεταξύ νουβέλας και μυθιστορήματος), κάτι αρκετά δύσκολο αλλά με μπόλικη έμπνευση ίσως το καταφέρω(αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στις 25.000 και κάτι)..θα δούμε

      Διαγραφή
  2. Μπράβο αυτό είναι ευχάριστο....
    Δεν αγχώνομαι, είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις... Μπράβο Λιζάκι! <3 Χαίρομαι για σένααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν το βάλω ξανά στον πάγο καμιά δεκαετία, θα τα καταφέρω...χαχαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή