Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Παλεύοντας με τις λέξεις...

EDITORIAL


Το δεύτερο μου μπλογκοπαίδι έχει επανέλθει δριμύτερο, μετά από μια "στάση εργασίας" της έμπνευσης μου τον τελευταίο καιρό. Όμως, αργά αλλά σταθερά, επιστρέφει ξανά. Η νέα επανεμφάνιση του Το χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα έγινε με ένα ακόμη ημερολόγιο, λίγη ποίηση κι ένα ανώνυμο απόσπασμα ενώ δύο ακόμη ημερολόγια περιμένουν να δημοσιευτούν μέσα στις επόμενες ημέρες. Ομολογώ ότι ακόμη πολεμάω κάποιες στιγμές με τις λέξεις -η έμπνευση ώρες ώρες είναι αμείλικτη. Στα μάτια μου τα καινούρια δημιουργήματα είναι ίσως πτωχά σε σχέση με προηγούμενα(όπως ένα απ' τα αγαπημένα μου, το PARADISO PERDUTO), αλλά σκοπεύω να κερδίσω τη μούσα μου πίσω. Θα παλέψω όσο χρειαστεί με τις λέξεις, αρκεί να επιστρέψει η χαμένη έμπνευση.


2 σχόλια:

  1. καλημερα Λιζα μου!
    ειμαι σιγουρη πως ολες οι δραστηριοτητες σου θα στεφθουν με επιτυχια!!!

    το γκατζετ των αναγνωστων εφτιαξε, μπορεις να γραφτεις σε μενα. :)
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα καλή μου!
      Σ' ευχαριστώ πολύ! :)

      Επιτέλους, τα κατάφερα!!! :)
      φιλάκια

      Διαγραφή