Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Κόρη-Μαμά Σημειώσατε 1

Περί ορέξεως...σπανακόπιτα!


Σήμερα πήρα την "εκδίκηση" μου από την αθάνατη Ελληνίδα μάνα, καθώς έφτιαξα την καλύτερη γέμιση για σπανακόπιτα που έχει ψηθεί σε αυτό το σπίτι. Ενάντια στις παραινέσεις της -το λες και διαταγές- ετοίμασα τη γέμιση όπως ήθελα εγώ κι έγινε τέλεια! Φυσικά εννοείται ότι μόλις βγήκε η πίτα και είπε "ωραίο το σπανάκι" της απάντησα αμέσως "γιατί το έφτιαξα εγώ". Χαχαχαχα!

13 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχχαχαχα..Α ρε Λιζάκι....Στείλε κανα κομμάτι κατα Καστοριά μεριά :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα...Αν δεν την φάνε στο δρόμο :P

      Διαγραφή
    2. έχει να αλλάξει και δυο λεωφορεία..άστο, δεν βλέπω να φτάνει ποτέ :Ρ

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα...ισχύει.... Κρίμα...Και από όσο ξέρω φτιάχνεις τέλεια το σπανάκι <3

      Διαγραφή
    4. Ένας παραπάνω λόγος να το φάνε στα ΚΤΕΛ χαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ
      η αλήθεια είναι ότι τα καλύτερα πιάτα που κάνω με σπανάκι είναι σαλάτες -ζεστές και κρύες.

      Διαγραφή
    5. Χαχαχαχαχα Εννοείται!!!
      Αχχχ....Από σένα θα δοκίμαζα σπανάκι :P

      Διαγραφή
    6. ωωω με τιμάς! *ένα δάκρυ συγκίνησης κύλησε στο μάγουλο μου* χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Δε μας λες όμως τι έβαλες.. Απλά μας ξελιγώνεις και μας αφήνεις να φανταζόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα δεν έχω βάλει κάτι ασυνήθιστο, απλά στο μαγείρεμα τα έκανα καλύτερα απ' τη μαμά μου :Ρ

      Διαγραφή