Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

I am tired.


I am tired of being a person. Not just tired of being the person I was, but any person at all. I like watching people, but I don’t like talking to them, dealing with them, pleasing them, or offending them. I am tired
 
Susan Sontag, from I, etcetera: Stories
(via mercurieux)

2 σχόλια:

  1. Καλημερα Λιζακι και καλη εβδομαδα!

    Θα χαρω πολυ να διαβασεις την πρωτη μου ποιητικη συλλογη και να μου πεις εντυπωσεις! Το λινκ που μπορεις να την κατεβασεις δωρεαν ειναι αυτο:

    http://www.ideostato.gr/2016/02/e-book.html

    Ευχαριστω πολυ φιλια!

    ΥΓ. Η ροη του μπλογκ σου για μενα ειχε σταματησει στο μεθυσμενο ρυζογαλο, σημερα μπηκα και ειδα οτι εχεις κανει κι αλλες αναρτησεις αλλα δεν μου τις εμφανιζε... αν θες δες το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα καλή μου!
      Αν και απουσιάζω τώρα τελευταία από τη μπλογκόσφαιρα, δεν μου ξέφυγε η είδηση για το πνευματικό σου παιδί.. Καταρχάς, συγχαρητήρια και εύχομαι να έχει ένα όμορφο λογοτεχνικό ταξίδι.
      Δεύτερον, το έχω ήδη στα υπ' όψιν, απλώς έχω στήσει μια τεράστια λίστα ανάγνωσης αυτή τη στιγμή και συνεχώς το αναβάλω. Να είσαι, όμως, σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα το διαβάσω! Φιλάκια!

      (Δεν κόλλησε η ροή, απλώς έκανα τα γνωστά μου κόλπα και δημοσίευσα κάποιες αναρτήσεις ετεροχρονισμένα με παλιότερη ημερομηνία δημοσίευσης. Για σιγουριά μπορείς να κοιτάς την αρχική σελίδα του ιστολογίου μου, όπου όλα εμφανίζονται με τη σειρά που τους πρέπει ;))

      Διαγραφή