Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Αραλίκι

'Halloween', το αποψινό μας αφιέρωμα. 
Με άλλα λόγια, το ιστολόγιο διασκεδάζει το μυστικισμό της γιορτής, με μικρές ιστορίες "τρόμου". 

Ντύνω το ιστολόγιο και τη φωνή μου μ' ένα σκοτεινό πέπλο ποεϊκού μυστηρίου και προχωρώ το αφιέρωμα ένα βήμα παραπέρα. Αναδημοσιεύω ανάμεσα στα τερατο-quiz και μερικές "τρομακτικές ιστορίες" που θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουν τις τρίχες του αυχένα σας να σηκωθούν. Σαν το κοράκι του ποιήματος του Πόε, χτυπούν κι αυτές επίμονα τις οθόνες σας...

Απόψε θα είμαι ο ξεναγός σας. Μαζί θα ταξιδέψουμε στον κόσμο των σκιών. Φανταστείτε μια -βγαλμένη από film noir- μαυροντυμένη γυναικεία φιγούρα, μ' ένα μαύρο πλατύγυρο καπέλο. Μια femme fatale. Θα είμαι καλύτερη στη δουλειά μου αν με βλέπετε έτσι. Κάτω απ' τη σκιά του καπέλου μου, σας κοιτώ με ένα πολύ έντονο βλέμμα. Η φωνή μου, σαν σειρήνα, σας δένει με τα μάγια της και σας παρασύρει στο ερεβώδες σκοτάδι. Σας περικυκλώνει ο καπνός του τσιγάρου μου. Μη νιώθετε άβολα, είναι όλα μέρος του show. Στα κόκκινα σαν αίμα χείλη μου, ένα αδιόρατο μειδίαμα. Αυτό ίσως θα έπρεπε να σας τρομάζει. Θα προσπαθήσω να σταθώ καλός αφηγητής. Θα σας κάνω και να γελάτε πού και πού. Ή να ακούτε μακάβρια γέλια από το πουθενά.

Ελπίζω να μη φοβάστε...

Αγνοήστε το γέλιο μου.

Το κουδούνι χτυπάει για διάλειμμα

Μετά από έξι ολόκληρες ώρες τρομο-αφιερώματος Halloween, η ξεναγός σας έχει ανάγκη να κάνει ένα διάλειμμα από το γράψιμο και να καπνίσει ένα τσιγάρο. Δραπετεύω στον κόσμο του American Horror Story Coven και βρίσκω τη σύναξη μαγισσών στη Miss Robichaux's Academy στη Νέα Ορλεάνη. Θα καθίσω λίγο εκεί με τα κορίτσια δίπλα στην πυρά, να καπνίσουμε ένα τσιγάρο, να συζητήσουμε για τον οίκο μόδας Balenciaga, να κοιτάξουμε καχύποπτα το μουγκό και αλλοπρόσαλλο μπάτλερ Spalding και να μοιραστούμε φήμες για το μυστήριο στης κομμένης γλώσσας του, να διηγηθούμε τα σκοτεινά μυστικά της Ακαδημίας και τις ανείπωτες ιστορίες του παρελθόντος και το κυριότερο: να συνωμοτήσουμε όλες εναντίον όλων και κυρίως όλες εναντίων της Supreme, Fiona Goode. Ίσως μείνω λίγο παραπάνω, μέχρι να αναδείξουμε την επόμενη Supreme της Σύναξης. Ακούω κάτι φήμες για μια συμμετοχή-έκπληξη της τελευταίας στιγμής... Εις το επανιδείν!

Μην απομακρυνθείτε πολύ.
Χωρίς την ξεναγό σας θα χαθείτε.
Και δεν θέλουμε να συμβεί αυτό... Σωστά;
Μη φοβάστε.

Αγνοήστε το γέλιο μου.

Even the Supreme needs a cigarette...


Any last words?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου