Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

He Who Should REALLY Not Be Named

'Halloween', το αφιέρωμα μας για μία ακόμη χρονιά. 
Με άλλα λόγια, το ιστολόγιο διασκεδάζει το μυστικισμό της γιορτής, με μικρές ιστορίες "τρόμου". 

Ντύνω το ιστολόγιο και τη φωνή μου μ' ένα σκοτεινό πέπλο ποεϊκού μυστηρίου και προχωρώ το αφιέρωμα ένα βήμα παραπέρα. Αναδημοσιεύω ανάμεσα στα τερατο-quiz και μερικές "τρομακτικές ιστορίες" που θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουν τις τρίχες του αυχένα σας να σηκωθούν. Σαν το κοράκι του ποιήματος του Πόε, χτυπούν κι αυτές επίμονα τις οθόνες σας...

Απόψε θα είμαι ο ξεναγός σας. Μαζί θα ταξιδέψουμε στον κόσμο των σκιών. Φανταστείτε μια -βγαλμένη από film noir- μαυροντυμένη γυναικεία φιγούρα, μ' ένα μαύρο πλατύγυρο καπέλο. Μια femme fatale. Θα είμαι καλύτερη στη δουλειά μου αν με βλέπετε έτσι. Κάτω απ' τη σκιά του καπέλου μου, σας κοιτώ με ένα πολύ έντονο βλέμμα. Η φωνή μου, σαν σειρήνα, σας δένει με τα μάγια της και σας παρασύρει στο ερεβώδες σκοτάδι. Σας περικυκλώνει ο καπνός του τσιγάρου μου. Μη νιώθετε άβολα, είναι όλα μέρος του show. Στα κόκκινα σαν αίμα χείλη μου, ένα αδιόρατο μειδίαμα. Αυτό ίσως θα έπρεπε να σας τρομάζει. Θα προσπαθήσω να σταθώ καλός αφηγητής. Θα σας κάνω και να γελάτε πού και πού. Ή να ακούτε μακάβρια γέλια από το πουθενά.

Ελπίζω να μη φοβάστε...

Αγνοήστε το γέλιο μου.

Ας κάνουμε ένα διάλειμμα για να μιλήσουμε για εκείνον που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να κατονομάσετε...
Στον κόσμο μας κατοικεί ένα πνεύμα ούτε θηλυκό, ούτε αρσενικό. Το πνεύμα είναι ενδεδυδέμο μ' ένα μαύρο ύφασμα κι ένα ξέχωρο λευκό ύφασμα καλύπτει το κεφάλι του. Λέγεται ότι κουβαλάει έναν τεράστιο σάκο, μέσα στον οποίο κρατά τα θύματά του. Λέγεται ότι τη στιγμή που κάποιος θα πει το όνομα του πνεύματος, είτε άμεσα είτε έμμεσα, το άτομο αυτό θα αιχμαλωτιστεί και θα γίνει ιδιοκτησία του πνεύματος. Ο θρύλος λέει πως όσοι αντίκρυσαν την όψη του, βρέθηκαν με τα λογικά τους χαμένα και τα μάτια τους βγαλμένα. Το πνεύμα είναι πράγματι αληθινό -πολύ αληθινό- και η αποτυχία να μην αναφέρεις το όνομα του θα προκαλέσεις το Candlejack να έρθει να σε αρπα

1 σχόλιο: