Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

Ένα με τον καναπέ..

EDITORIAL


Σήμερα το πρόγραμμα έχει αραλίκι πάλι...


...με ταινία, τσιπς και κοακόλα λάιτ!!!

Ή μήπως να δω καμιά σειρά;

2 σχόλια:

  1. Τελικά ποια ταινία είδες..; Γιατί κι εγώ το ίδιο έκανα απλά παρέα με τον Μορφέα..Καλημέρες κοιμισμένες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά έκανα επανάληψη σε μια ξένη σειρά που βλέπω :)))
      τα φιλά μου

      Διαγραφή