Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Αν η ζωή μου(μέρος 6ο)...


A  girl can never have enough shoes...




Αν η ζωή μου ήταν ταινία, θα περιείχε φυσικά την αδυναμία μου, τον έρωτά μου, το φετίχ μου. Πολλά παπούτσια! Κάθε κορίτσι έχει αδυναμία στα παπούτσια, κι όσα ζευγάρια κι αν έχει πάντα θέλει κι άλλα.. Φυσικά τα παπούτσια στη δική μου ταινία θα ήταν η τελευταία λέξη της μόδας(και δεν ξεχνώ και μερικά παλαιότερα που ήταν φορέθηκαν πριν μερικά χρόνια). Λογικό, αφού ως γνωστόν έχω τρέλα με τη μόδα. Η πρωταγωνίστρια(στην προκειμένη περίπτωση εγώ) θα ήταν ντυμένη με τα καλύτερα ρούχα και αξεσουάρ, όλα αυτά τα ρούχα που λατρεύω και κατά καιρούς δημοσιεύω. Θα είχα μια τεράστια ντουλάπα-δωμάτιο που θα είχε πολλά παπούτσια και ρούχα και θα ήταν ένα απ' τα αγαπημένα μου δωμάτια μέσα στο σπίτι. Επειδή πρόκειται για ταινία, θα ήταν -όπως όλες οι ταινίες- και λίγο υπερβολική, γι' αυτό επέλεξα ψηλοτάκουνα και ιδιαίτερα παπούτσια. Είναι όλα αυτά τα παπούτσια που λόγω κόστους ή εκκεντρικότητας(πού να το βάλεις το Louboutin και να πας στην επαρχία;) δε μπορούμε να φορέσουμε στην πραγματικότητα. Αυτά είναι μερικά που ξεχώρισα:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 




      

 



Προηγούμενα 5 μέρη:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου