Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Καφές και μαρμελάδα

Γλυκό απογευματινό...

Κι ενώ ετοιμάζομαι να φύγω σήμερα το απόγευμα, κάνω ένα γλυκό διάλειμμα μ' ένα γαλλικό καφέ και φρυγανιές με μαρμελάδα(σπιτική, απ' τα χεράκια μιας κουμπάρας). Ναι, δεν λέω, κανονικά έπρεπε να επιλέξω αγγλικό τσάι -με δυο σταγόνες λεμόνι και γάλα. Αλλά εγώ μια χαρά βολεύομαι με καφέ και 1κ.γ. γάλα. Χαχαχα Παράλληλα ακούω μουσικούλα. Χαλαρή. Όπως πάντα, άλλωστε, όταν γράφω. 
Άλλο ένα σ/κ στο πατρικό μου έφτασε στο τέλος του(μεταξύ μας ήμουν εδώ από Πέμπτη μέχρι Τρίτη). Πάλι γυρνάω πίσω. Στο σχέδιο Αθηνά. Στην αναμονή ανακοίνωσης της Συγκλήτου. Στις συνελεύσεις. Στις καταλήψεις. Στο πήξιμο. Χωρίς ίντερνετ. Χωρίς κάτι ιδιαίτερο να κάνω. Με μια ελπίδα ν' ανοίξει πάλι ο καιρός και να ξαναρχίσω το περπάτημα μου(5 μέρες τώρα -με τις βροχές και το κρύο- το στερήθηκα). Να ξεδώσω. 
Για καφέ δεν έχω όρεξη, δεν ξέρω γιατί. Δεν έχω πρόβλημα με τα κορίτσια -είναι γνωστό άλλωστε ότι τα λατρεύω. Απλά δεν ψήνομαι τόσο να βγω. Κι επειδή ξέρω πως αν βγω και δεν έχω όρεξη θα κατεβάσω μια μουράκλα μέχρι το πάτωμα και θα τους χαλάσω το κέφι(αυτό που δεν μ' αρέσει να μου κάνουν, δεν το κάνω). Από την άλλη, μου λείπει η σχολή.. Έπρεπε να φτάσω τελευταίο εξάμηνο για να παρακαλάω να κάνω μάθημα! Τι ειρωνεία. Χαχαχα. Ίσως ας πήγαινα στα μαθήματα(και κουραζόμουν), να είχα μεγαλύτερη ανάγκη να δω κόσμο, να πάω για καφέ. Μπορεί και όλα αυτά να είναι μπούρδες. Απλά δηλαδή να μου λείπει η θάλασσα, οι βόλτες σε παραλιακά καφέ(ακόμη και με τις βροχές απόλαυσα τη θάλασσα αυτό το σ/κ). 
Να πέσω στο καναπέ της καφετέριας, με τα μαύρα Dior γυαλιά ηλίου μου και ανοιξιάτικα ρούχα. Μ' ένα τζινάκι, μπαλαρίνες, πουκάμισο, σακάκι και μια μεγάλη τσάντα. Ή πουκάμισο με σορτσάκι και παπούτσια τένις. Ή με ακόμη πιο ανοιξιάτικο ντύσιμο. Με τα λατρεμένα λουλουδάτα Ray Ban, φανελάκι(μαύρο ή λευκό), λουλουδάτη φούστα και μπαλαρίνες, ένα ελαφρύ σακάκι, μια τσάντα φάκελο. Ίσως ακόμη με λουλουδάτη φούστα και τζιν πουκάμισο ή ριγέ μπλουζάκι ή ροζ(και γενικότερα παστέλ) μπλουζάκι με ελαφριά ζακέτα ή παραμυθένιο μπλουζάκι με βολάν. Ή πιο casual. Λευκό φανελάκι, skinny τζιν παντελόνι, ένα ελαφρύ δερμάτινο(για το αεράκι) σε μπεζ τόνους, λαμπερά all star σε έντονο χρώμα(όπως magenta) και boho κορδέλα ή λουλουδάτο τιρμπάν. Μαζί με τα λουλουδάτα Ray Ban που λέγαμε. Υπέροχο είναι και το navy look.  Πάντα συνδυασμένο με κόκκινα γυαλιά.
Να φοράω τα γυαλιά μου και να σηκώνω ψηλά το κεφάλι στην καφετέρια. Να ζεσταίνεται το πρόσωπο μου με τη θέρμη της ηλιόλουστης μέρας. Οι ηλιαχτίδες να διαπερνούν το σκούρο φακό των γυαλιών και να φωτίζει το βλέμμα μου -κι ας μην το βλέπει κανείς. Μια γουλιά cappuccino fredo -σκέτο με κανέλα- και σηκώνω τα μανίκια. Ο ήλιος να χαϊδεύει απαλά το δέρμα μου. Να παίρνω το πρώτο ηλιοκαμένο χρωματάκι. Να γίνεται λίγο πιο σταρένιο. Να κοκκινίζουν ελαφρά τα μάγουλα μου. Να γίνεται πιο λαμπερό το δέρμα στο ντεκολτέ μου. Πόσο αγαπώ αυτή την ανοιξιάτικη λάμψη! Σαν να ανθίζεις κι εσύ μαζί με όλη τη φύση.. Απέναντι να χαϊδεύουν τα ήσυχα κύματα την προκυμαία. Ένας ρυθμικός παφλασμός. Το θαλασσινό αεράκι χτυπά απαλά το πρόσωπο μου. Η θαλασσινή αύρα με περικυκλώνει και σχεδόν νιώθω το αλάτι στο δέρμα μου. Τεντώνω τα χέρια μου και αναστενάζω μ' ευχαρίστηση. Η απόλυτη χαλάρωση. Σαν μια γάτα που λιάζεται. 
Το μακιγιάζ μου, αντίστοιχα, παραπέμπει σε γατούλα. Το γνωστό αγαπημένο μου pin up make up(βασικά έτσι κι αλλιώς την άνοιξη κάθε μέρα έτσι βάφομαι). Σαν μια άλλη Marilyn Monroe(σε καστανή έκδοση, βέβαια). Άλλωστε, είπαμε -από τον Οκτώβριο του 2012 ακόμη- η απόλυτη τάση για Άνοιξη/Καλοκαίρι 2013 είναι το pin up και το boho hippie look(φέτος είναι γενικότερα της μόδας το στυλ 50-60's). Με μαύρο eyeliner τραβηγμένο στη γωνία του ματιού(γατίσιο βλέμμα!) και φωτεινό κόκκινο κραγιόν(άγρια η γατούλα!). Αν σας φαίνεται υπερβολικό το κόκκινο κραγιόν το πρωί, μην το φοβάστε -υπάρχουν μικρά τρικ για να το κάνετε πιο φυσικό. Πρώτον, η απόχρωση: εγώ έχω ένα υπέροχο κραγιόν(oriflame), κάπου ανάμεσα στο κόκκινο και το κοραλί. Αν πάλι δεν έχετε ανοιχτό κόκκινο κραγιόν, μην το φοβάστε, τα ίδια βήματα θα ακολουθήσετε απλά θα βάλετε λιγότερο κραγιόν. 
Δεύτερον, βάζετε πάντα lip butter μαζί με το κραγιόν. Έτσι, καταφέρνουμε πολλά πράγματα: μαλακώνουν τα χείλη(έτσι δεν έχεις και το ενοχλητικό εφέ με τα σκασμένα χείλη που κάνουν κυματισμό και φαίνονται ακόμη πιο έντονα με το κόκκινο κραγιόν σου), το μακιγιάζ γίνεται πιο διακριτικό(και πρωινό αντίστοιχα), τα χείλη αποκτούν μια λάμψη και φαίνονται έτσι πιο σαρκώδη, το εφέ αυτό(lip gloss) σου δίνει μια ανοιξιάτικη αθωότητα(και μάλιστα χωρίς να κολλάνε τα χείλη σου). Το lip butter που χρησιμοποιώ εγώ είναι απ' τη συλλογή του Korres, πιο συγκεκριμένα το mandarin(κόκκινο). Η συγκεκριμένη συλλογή, εκτός του ότι είναι φυτική κι έχει καλύτερο αποτέλεσμα, έχει πολύ έντονο χρώμα. Έτσι, ακόμη και σκέτο να το φορέσεις δίνει ένα υπέροχο -φυσικό- κόκκινο χρώμα στα χείλη. Σας λέω, ακόμη και η Χιονάτη αν ζούσε σήμερα, αυτό θα φορούσε. Προχωράμε, όμως στα χείλη και πως τα βάφουμε. Αρχικά, βάζουμε λίγο κραγιόν(όσο πιο σκούρο, τόσο λιγότερο) και απλώνουμε με τα χείλη μας. Ταμπονάρουμε ελαφρά με το δάχτυλο μας. Αν το αποτέλεσμα είναι πιο έντονο απ' ότι θέλουμε, ταμπονάρουμε μια φορά και με χαρτί(το γνωστό τρικ που αφαιρεί το περιττό κραγιόν). Από την άλλη, αν σας φαίνεται πιο διακριτικό απ' ότι θα θέλατε, μη βιαστείτε να προσθέσετε(το ελέγχουμε στο τέλος). Η απόχρωση, πάντως, που σας προτείνω είναι αυτό το κόκκινο που κοραλίζει -σαν το δικό μου- επειδή μπορεί να φορεθεί πρωί-βράδυ(ανάλογα με το πώς θα το χειριστείτε). Στη συνέχεια, βάζουμε το lip butter. Είναι αποκλειστικά δική σας επιλογή ποιο θα αγοράσετε, αλλά θα επιμείνω σε αυτή μου την πρόταση για δύο λόγους: πρώτον αυτό το lip butter έχει από μόνο του πολύ έντονο χρώμα, κάτι που θα μας βοηθήσει πολύ να πετύχουμε το look και δεύτερον, επειδή είναι δοκιμασμένο και έχει εκπληκτικό αποτέλεσμα στα χείλη(και με κραγιόν και σκέτο). Βάζουμε, λοιπόν, μια στρώση lip butter. Δεν βάφουμε ποτέ τα χείλη μας με τη μία, τα κάνουμε σταδιακά για να πετύχουμε ακριβώς την απόχρωση που θέλουμε και ταιριάζει καλύτερα στο δέρμα μας(Το lip butter δίνει στα χείλη μια κόκκινη λάμψη και ανοίγουν το χρώμα του κραγιόν όσο χρειάζεται). Εκτός αυτού, το βάζουμε σιγά-σιγά για να δώσουμε στα χείλη τον χρόνο που χρειάζονται για να το απορροφήσουν(θέλουμε να είναι απαλά, όχι νιανιά). Αν πάλι -μετά το lip butter- τελικά πιστεύετε ότι βάλατε λίγο κραγιόν, ταμπονάρουμε το lip butter σε χαρτί(για να στεγνώσει χωρίς να φύγει πολύ κραγιόν) και βάζουμε άλλη μια στρώση κραγιόν και μετά ξανά lip butter. Έτσι πετυχαίνουμε ένα σχεδόν φυσικό αποτέλεσμα, με ελάχιστο κόπο και χωρίς να χρειάζεται να γνωρίζετε εξειδικευμένα make up τρικ.
Από την άλλη, αν δεν φοβάστε τα έντονα χείλη και πιάνει το χέρι σας στο μακιγιάζ, σας προτείνω να επιχειρήσετε το μακιγιάζ Prada Spring/Summer 2013(Milan Fashion Week). Οι make up experts της Prada δίνουν οδηγίες στο backstage βίντεο της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου. Την ανάρτηση με τις σχετικές οδηγίες θα τη βρείτε εδώ. Στην ίδια ανάρτηση θα βρείτε οδηγίες βήμα-βήμα για το κλασικό pin up μακιγιάζ, αλλά και την  πιο πετυχημένη απόπειρα για το μακιγιάζ της Marilyn Monroe. Είναι, πιστεύω, η πιο χρήσιμη ανάρτηση για μόδα και ομορφιά που έχω κάνει σε αυτό το ιστολόγιο(έχεις-δεν έχεις αυτό το στυλ). 

Πήγε 8 το βράδυ. Πώς πέρασε πάλι η ώρα. Δεν φεύγω σήμερα τελικά.
Θα φύγω αύριο το πρωί. ღ


 

 

  
 
 
  
 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου