Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Die, Die, Die my love..ღ


Die, Die, Die my love

Ένας ακόμη Βαλεντίνος έφτασε, ένας ακόμη Βαλεντίνος στο ιστολόγιο μου. Κι αυτό τον Βαλεντίνο θα τον περάσω μόνη. Αραχτή στο σπίτι, με ταινίες. Με μια τεράστια ποικιλία από τσιπς, γαριδάκια και γλυκά -ποιος σκέφτεται τη δίαιτα σήμερα; Δεν είμαι η μόνη. Ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία. Αλλά...
Βασικά, χέστηκα.
Ποτέ δεν ήμουν “αζαπουλινάκι σήμελα θα γιολτάσουμε μαζί τον έρωτα μας και θα κάνουμε ζουζουνίτσες”. Εδώ που τα λέμε.. Δεν έχω καν αυτό το γονίδιο. Χαχαχα.
Τώρα που το σκέφτομαι, όμως, μ' αρέσει ο Άγιος Βαλεντίνος. Βγαίνουν ωραίες ταινίες, ωραία εσώρουχα, ωραία γλυκά, ωραία λούτρινα και στολίζουν ωραία τα μαγαζιά -όχι εδώ, εδώ είμαστε επαρχία.
Κι απ' την άλλη αν έχεις ταίρι γιατί να μην “γιορτάσεις” μαζί του; Σε τελική ανάλυση, τον έρωτα σας τον γιορτάζετε 364 μέρες το χρόνο, η 365ⁿ θα βλάψει; Κι αν αφήσουμε τα “ζουζουνοξεράσματα” στην άκρη, δεν είναι ωραίο να βγεις μια μέρα με τον άνθρωπο σου σ' ένα μαγαζί με ωραία διακόσμηση ή να δείτε μια ωραία ταινία; Όχι δώρα, όχι βλακείες, ίσως λίγο παραπάνω σεξ, αλλά μια μέρα σαν όλες τις άλλες. Να πούμε και του στραβού το δίκιο είναι ωραία πρόφαση για σεξ.
Απ' την άλλη αν είσαι μόνη, σιγά.. Δε χάλασε κι ο κόσμος. Είτε από επιλογή, είτε επειδή χώρισες, είτε επειδή έχεις να σταυρώσεις γκόμενο κάτι αιώνες, δεν έχει σημασία. Αν θες να το ζήσεις, αλλά δεν έχεις ζευγάρι, δεν πειράζει. Βρες το “ταίρι” σου αλλού. Μπορεί να είναι η παρέα σου, μπορεί να είναι το κατοικίδιο σου.. Ακόμη καλύτερα: ήταν, είναι και θα είναι πάντα ο εαυτός σου.
Οργάνωσε ένα girl's night, είτε με μια εξόρμηση στο σινεμά, ή ένα μικρό παρτάκι στο σπίτι. Δείτε μια ταινιούλα -ρομαντική, κωμική ή θρίλερ- δεν έχει σημασία, φάτε μέχρι σκασμού -τα ζαχαροπλαστεία και η λάκτα κάνουν χρυσές δουλειές του αγίου Βαλεντίνου- και περάστε όμορφα όλες μαζί.
Τώρα αν δε μπορείτε να περάσετε τον Βαλεντίνο μαζί -είτε επειδή είσαι το μόνο “μπακούρι” στην παρέα, είτε επειδή είστε μακριά εκείνη τη μέρα- κοίτα να εκμεταλλευτείς τη μέρα μόνη σου, όσο καλύτερα μπορείς. Πήγαινε κόντρα στο κλισέ και αγόρασε κόκκινα δαντελωτά “valentine's day special editionεσώρουχα για τη μέρα που θα τα φορέσεις με κάποιον. Ακόμη καλύτερα: φόρεσε τα εκείνο το βράδυ και νιώσε πιο σέξι από ποτέ. Πάμε στοίχημα πώς αν ανέβει η αυτοπεποίθησή σου σύντομα θα προσελκύσεις κάποιον;
Αν πάλι δεν είσαι ρομαντική ψυχή, κι ούτε σκοπεύεις να γίνεις, έχω πρόταση και για σένα. Αντί να κάθεσαι στο σπίτι(γιατί φυσικά δεν έχεις όρεξη να δεις 15χρονα να σαλιαρίζουν) και να λιώνεις στο ίντερνετ(αν δεν παίζεις criminal cases δεν αξίζει) όπου και θα σου τα πρήξουν οι απανταχού ερωτευμένοι(τα ζουζουνοξεράσματα που λέγαμε) οργάνωσε μια βραδιά splatter. Τι καλύτερο για έναν αντι-ρομαντικό από ένα βράδυ με αιματηρές ταινίες; Κάτσε, μη φεύγεις, σου έχω και πρόταση. Έχω το κατάλληλο θρίλερ, που εκτυλίσσεται του Αγίου Βαλεντίνου, με πολύ αιματοκύλισμα κι ο πρωταγωνιστής είναι τρελό γκομενάκι.. Η ταινία λέγεται “My Bloody Valentine-το 'bloody' είναι κυριολεκτικό- και πρωταγωνιστεί το απίστευτο μανάρι, το αγόρι το ατελείωτο, ο Jensen Ackles (ναι, ο πρωταγωνιστής του Supernatural). Είναι θρίλερ για γερό στομάχι, αλλά αν είσαι αναίσθητη σαν κι εμένα θα σ' αρέσει. Είπαμε ότι είναι για εσάς του εντελώς αντι-ρομαντικούς.
Εγώ πάντως θα δω ρομαντική ταινία. Να ξέρετε. Είμαι ακόμη ανάμεσα σε πολλές ταινίες, αλλά έχω καταλήξει κάπου κοντά στο “If Onlyκαι το “Love me if you dare”. Όχι τίποτα άλλο, δεν τις έχω δει ακόμη.
Σίγουρα θα έχω τσιπς. Και σοκολάτες. Και γαριδάκια. Και κρασί. Τώρα που το σκέφτομαι, τον άμπακο θα φάω πάλι. Ίσως να φτιάξω ένα spitzer. Γιατί όχι;
Όσο για σένα αγάπη που δεν είσαι εδώ: Die, Die, Die my love..ღ





2 σχόλια:

  1. Μια χαρα τα λες Λιζακι! Αν θες παντως ταινια ρομαντικη με πολυ κλαμα, αν δεν το εχεις δει προτεινω το p.s. I love you η καποιο κλασικο οπως Breakfast at Tifanny's, Casablanca κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα έχω δει όλα :)))
      το Breakfast at Tifanny's είναι ένα απ' τα 5 αγαπημένα μου μάλιστα ;)

      Διαγραφή