Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Το καλοκαίρι που πέρασε...

→ τα highlights  του Καλοκαιριού ←

Είδα: Την τελετή αφής της φλόγας των Special Olympics από κοντά στην αρχαία Μεσημβρία.


Άκουσα: Blue Jeans - Lana Del Rey (πολλές φορές!).


Τραγούδησα: Φάλτσα...Το βράδυ όταν έβγαινε φεγγάρι.

Ζωγράφισα: Τα αρχικά μου στα εσώφυλλα αγαπημένων μου βιβλίων.

Διάβασα: The Great Gatsby - F. Scott Fitzgerald.


Έγραψα: Σκοτεινούς, φεγγαρογητεμένους στίχους.

Είπα: "Καλό Χειμώνα" στους συναδέλφους (ναι, από τώρα!).

Γέλασα: Βλέποντας 10η Εντολή με τη μαμά μου (το λες και διαστροφή).

Εκνευρίστηκα: Με τους διοργανωτές ενός σεμιναρίου.

Έκλαψα: Με μια μακάβρια συζήτηση που δεν ήθελα καθόλου να κάνω.

Συγκινήθηκα: Όταν έμαθα ότι η κολλητή μου περιμένει αγοράκι.


Ταυτίστηκα: Με την αδάμαστη ψυχή των αλόγων.


Συζήτησα: Για τον τάφο στην Αμφίπολη (όπως όλοι γύρω μου).

Θυμήθηκα: Την πρώτη μου χρονιά ως εθελόντρια.

Διηγήθηκα: Την ιστορία για το πως έγραψα το πρώτο μου ποίημα.

Ερωτεύτηκα: Έναν Ιταλό τουρίστα, που έμοιαζε πολύ στον Antonio Banderas.


Ονειρεύτηκα: Μια σπάνια επαγγελματική εμπειρία στο εξωτερικό.

Φαντάστηκα: Νέες σκηνές μίας εκ των ιστοριών που γράφω.

Σχεδίασα: Τις επόμενες κινήσεις μου μέσα στο φθινόπωρο.

Αποφάσισα: Μετά από 8 χρόνια(από τότε που τα παράτησα), να τελειώσω επιτέλους τα Γερμανικά.

Ταξίδεψα: Με το νου στα φαντασμαγορικά party του Jay Gatsby στο West Egg.

Συνάντησα: Μετά από πολύ κόπο -κακό timing!- την ξαδέρφη μου.

Γνώρισα: Για πρώτη φορά την κόρη ενός πολύ στενού οικογενειακού μας φίλου(παρόλο που εκείνον τον ξέρω περίπου 10 χρόνια!).

Κόλλησα: Με τις επαναλήψεις αγαπημένων ξένων σειρών.

Μαγείρεψα: Αυγά Ποσέ*

Έφαγα: 6 κεράσματα τον Δεκαπεντάυγουστο στη δουλειά!

Ήπια: Καφέ και μπύρες (σε τιτάνιες ποσότητες!).

Έπαιξα: "Εγώ ποτέ δεν..." με φίλους ένα βράδυ στην παραλία.

Έψαξα: Για δωρεάν σεμινάρια στην πόλη μου(τζίφος!).

Αγόρασα: Τσάντα και flat πέδιλα Axel και μπότες δερμάτινες Migato, όλα με 50% έκπτωση.

Πειραματίστηκα: Μ' ένα vintage λευκό blazer της μαμάς μου.

Έμαθα: Κάτι απροσδόκητο για ένα κοντινό μου πρόσωπο.

Είδα με άλλο μάτι: Τη φράση "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".

Κάτι που δεν περίμενα να κάνω: Να με ξυπνήσουν 6μιση το πρωί και από τα νεύρα μου να βάλω πλυντήριο.


5 σχόλια:

  1. Είχε αρκετές διαφορετικές εμπειρίες το καλοκαίρι σου βλέπω Λιζάκι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κατά δύναμιν! ;)
      Πάντως τολμώ να ομολογήσω ότι μου ήταν δυσκολότερο να βρω τις σωστές απαντήσεις για να ολοκληρώσω την ανάρτηση(σε σύγκριση με την περσινή, που γράφτηκε μέσα σε λίγα λεπτά http://lisaandothers.blogspot.gr/2013/09/blog-post_25.html). Σκέψου ότι η περσινή αφορούσε έναν μονάχα μήνα, ενώ η παρούσα αφορά όλο το καλοκαίρι..

      Διαγραφή
    2. Μάαλιστα κατάλαβα...:/ Έστω... Τα έζησες όμως....Κάποια καλοκαίρια είναι πιο έντονα...κάποια άλλα όχι... :/

      Διαγραφή
    3. Η αλήθεια είναι ότι ΠΑΝΤΑ όλο και κάτι ζεις.
      Το πρόβλημα είναι όταν οι αρνητικές ή αδιάφορες εμπειρίες επικρατούν στη γενικότερη εικόνα..

      Διαγραφή