Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

And if I'm flying solo, at least I'm flying free...

EDITORIAL

Αποφάσισα να κάνω ένα μικρό διάλειμμα για να μοιραστώ μαζί σας αυτό το τραγούδι και αυτή την ανάρτηση που τα λέει όλα. Να είστε σίγουροι πως, αν όχι σήμερα, από βδομάδα θα απαντήσω σε όλα τα υπέροχα σχόλια σας.
(Δεν σας ξεχνάω ποτέ!)

Όπως, ίσως, θα έχετε μαντέψει, ο λόγος που απομακρύνθηκα λιγάκι από το ιστολόγιο μου τις τελευταίες μέρες είναι ότι άρχισα ξανά το διάβασμα για τις κατατακτήριες. Τον Δεκέμβριο δίνω εξετάσεις για δεύτερη φορά, έτσι αποφάσισα κι εγώ σιγά-σιγά να πιάσω τα βιβλία πάλι. 


Αυτή η φορά, ωστόσο, είναι αλλιώτικη... Δεν ξέρω πώς και γιατί, αλλά νιώθω διαφορετικά. Από πολλές απόψεις. Καταρχήν, είμαι πιο αποφασισμένη (motivated και driven ήταν οι λέξεις που είχα στο μυαλό μου, αλλά δεν μπόρεσα να βρω ικανοποιητική μετάφραση). Πιο σίγουρη και αμετακίνητη. Το κυριότερο, ωστόσο, είναι πως -για κάποιο ανεξήγητο λόγο- νιώθω πιο απελευθερωμένη.

Something has changed within me
Something is not the same
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game

Όσο κι αν με απομονώνει αυτή η προσπάθεια, δεν μετανιώνω τίποτα. Ίσα-ίσα.. Μπορώ να πω πως από μία άποψη το χαίρομαι κιόλας. Γιατί βαδίζω στο κατα-δικο μου μονοπάτι. Γιατί επιτέλους κάνω κάτι για τον εαυτό μου ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Και στο δικό μου το δρόμο δεν θέλω μέσα κανέναν. Μην με παρεξηγείτε, τους θέλω όλους όσους αγαπώ και νοιάζομαι κοντά μου, αλλά αυτή η διαδρομή έχει χαραχθεί μονάχα για μένα. Όπως κι εγώ δεν βαδίζω μέσα στο δικό τους μονοπάτι, αλλά παράλληλα.

Too late for second-guessing
Too late to go back to sleep
It's time to trust my instincts
Close my eyes and leap!

Σκέφτομαι τον φόβο που με κατέκλυσε πέρσι τον Ιανουάριο, όταν άλλαξε ο κανονισμός και βρέθηκα ξαφνικά στα βαθιά έχοντας μονάχα ένα -και κάτι- μήνα να κατορθώσω το ακατόρθωτο. Και ναι, ίσως να μην τα κατάφερα να περάσω, κατάφερα όμως να πάω να δώσω με αξιοπρέπεια. Αυτό σκέφτομαι όταν αγχώνομαι ή όταν με κουράζει όλο αυτό. Την τεράστια πορεία από το σημείο που ξεκίνησα πέρσι μέχρι το σημείο που βρίσκομαι τώρα. Έτσι, συνεχίζω την προσπάθεια, ακολουθώ τα ένστικτα, μα πάνω απ' όλα τα ΌΝΕΙΡΑ μου και ορμώ στον αγώνα δυναμικά. Και θα συνεχίσω για όσες ακόμη φορές χρειαστεί -μέχρι να επιτύχω τον στόχο μου ή απλώς να αλλάξω σχέδια.

It's time to try
Defying gravity
I think I'll try
Defying gravity
And you can't pull me down!

Πολλοί αναρωτιούνται γιατί το κάνω αυτό, γιατί μπαίνω σ' αυτή τη διαδικασία και γιατί επιμένω τόσο. Δεν μπορώ να βρω κάποια δικαιολογία που να ικανοποιεί τη δική τους λογική. Πώς εξηγείς κάτι τόσο αφηρημένο; Άλλοι νομίζουν ότι έχουν τις απαντήσεις. Πιο έξω δε θα μπορούσαν να έχουν πέσει. Επέλεξαν στη λογική τους όλους τους λάθος λόγους, που ουδεμία σχέση έχουν τη δική μου αλήθεια.
Κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι το κάνω για ΜΕΝΑ.

I'm through accepting limits
'cause someone says they're so
Some things I cannot change
But till I try, I'll never know!



Όπως είδατε, επέλεξα να συνοδεύσω την ανάρτηση μου με στίχους ενός από τα αγαπημένα μου τραγούδια, του Defying Gravity από το musical Wicked -το πράσινο χρώμα συμβολίζει την επιδερμίδα και -κυρίως- την διαφορετικότητα της πολυαγαπημένης Elphaba, πρωταγωνίστριας του musical. Επέλεξα να συνδυάσω την προσπάθεια μου με αυτό λόγω του νοήματος των στίχων. Επειδή μου θυμίζει αρκετά εμένα (σε πολλά θέματα) και το γεγονός ότι αποφάσισα να αψηφήσω κι εγώ τη βαρύτητα, κυνηγώντας το αδύνατο (που στο χέρι μου είναι να γίνει δυνατόν). Επειδή με αυτό συνοδεύω το διάβασμά μου.

As someone told me lately:
"Everyone deserves the chance to fly!

Αυτό το τραγούδι μου υπενθυμίζει γιατί τα κάνω όλα αυτά...

12 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα και καλη εβδομαδα! Καλη επιτυχια στο κυνηγι του ονειρου σου! Και το κυνηγι μερος του ταξιδιου ειναι! Ποση αξια εχει κατι που το απεκτησες μονος, με τον κοπο και το αιμα σου! Πολυ ωραιοι στιχοι, το μιουζικαλ δεν το ξερω μου κινησες την περιεργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια γλυκιά μου πεταλούδα! Σου εύχομαι κι εσένα ό,τι καλύτερο!

      Το μιούζικαλ είναι απλά υπέροχο -δυστυχώς δεν έχει γίνει ακόμη ταινία(όσο να 'ναι οι ταινίες είναι πιο εύκολα προσβάσιμες σε μη Νεοϋορκέζους), αλλά αναμένεται σύντομα!

      Πρόκειται για την ιστορία της κακιάς μάγισσας της ιστορίας του μάγου του Οζ, αλλά από τη δική της σκοπιά. Πώς δηλαδή ήταν πάντα απομονωμένη λόγω της διαφορετικότητας της(της πράσινης επιδερμίδας της) πώς προδόθηκε από τον μάγο του Οζ, πώς η οργή κι ο πόνος την οδήγησε να αγκαλιάσει την κακιά της πλευρά(που της καταλόγιζαν λόγω της διαφορετικότητας της), πώς προσπαθώντας να επανορθώσει για τα λάθη της έκανε τα πράγματα χειρότερα..
      Και φυσικά υμνεί την αληθινή φιλία, περιγράφοντας πώς έγιναν φίλες η Elphaba (Wicked Witch of the West) με τη Glinda (Good Witch of the North) παρά τις αγεφύρωτες διαφορές τους και πώς αυτή στο βάθος ήταν πάντα ζωντανή παρόλο που έγιναν αντίπαλες. Οι στίχοι μάλιστα του προτελευταίου τραγουδιού -ντουέτο των δύο μαγισσών- της παράστασης(μετά την ήττα της Elphaba) λένε πως δεν ξέρουν αν η αλλαγή τους έγινε προς το καλύτερο, αλλά και μόνο επειδή γνωρίστηκαν άλλαξαν για τα καλά..

      Η πρώτη ηθοποιός, μάλιστα, που ενσάρκωσε την Elphaba βραβεύτηκε με Tony Α' Γυναικείου Ρόλου σε μιούζικαλ(τα Tony είναι τα αντίστοιχα Oscar του θεάτρου)!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο Λιζάκι! Εύχομαι πραγματικά να τα καταφέρεις! Σου αξίζει και με το παραπάνω! Και πιστεύω πως θα τα καταφέρεις.... :)

    Επίσης, μην ακούς κανένα! Κανείς δεν είναι εσύ. Εσύ ξέρεις γιατί το κάνεις και το πιστεύεις και αυτό είναι υπερ-αρκετό για όλους!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου καλό! Μου έφερες γούρι τον Μάρτιο(λίγο μετά που διάβασα το σχόλιο σου με πήραν από το μέρος που δούλεψα εν τέλει το καλοκαίρι για μια πρώτη συνάντηση), οπότε σε εμπιστεύομαι!

      Αυτό που λες θέλω να το θυμάσαι κι εσύ(΄χουμε έναν ανεξήγητο τρόπο να το λέμε σε όσους νοιαζόμαστε, αλλά να μην το πιστεύουμε όταν το λέμε στον εαυτό μας -εκτός αν μας το πει κάποιος άλλος!)..κανείς δεν ξέρει καλύτερα από σένα τι θες και γιατί το θες! Ας του να λένε, χάραξε τη δική σου πορεία!

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ για τη συμβουλή σου Λιζάκι! Χαίρομαι τόσο πολύ που με καταλαβαίνεις έτσι.... <3
      Ανυπομονώ να τα πούμε <3
      Φιλάκια πολλάαα!

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στις κατατακτήριες και σε όλα σου τα όνειρα Λιζάκι μου!ακολούθησε το ενστικτό σου και όρμα στη μάχη δυναμικά και σίγουρα θα βγείς νικήτρια κοριτσάκι μου..και δεν εννοώ στις εξετάσεις-εκεί όλα θα γίνουν!!-εννοώ σε όλα σου τα όνειρα..να τα κατακτήσεις όλα σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου γιατί είσαι ένα πλάσμα μοναδικό και του αξίζουν τα καλύτερα!!φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλίτσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Σου εύχομαι κι εσένα ό,τι καλύτερο(κι όχι άλλες αναποδιές, ε;)!
      Φιλάκια

      Διαγραφή