Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Babis we love you, blue eyes you suck

Μου έβαλε όρο, αν θέλω σπιτικό μαζί του, να διώξω το γατάκι μου


O άνθρωπός μου, Μυρτούλα, πριν γίνει άνθρωπός μου, είχε μια πολύ κακή σχέση με τα ζώα και ειδικά με τα γατιά. Να σου δώσω να καταλάβεις, όταν βγήκαμε date πρώτη φορά σε ρομαντικό εστιατόριο downtown και πλησίασε το τραπέζι μας ένα ασπρόμαυρο γατσούνι να χαϊδευτεί, μόνο που δεν έκανε μήνυση στον υπεύθυνο του καταστήματος ο καλός μου. Πάρα πολύ κακή εντύπωση για πρώτη φορά. Μετά, όμως, λίγο η ευγένειά του, λίγο οι εξηγήσεις του για κάτι τραυματικές εμπειρίες με σκυλιά, λίγο τα μάτια του τα μπλε τα τσακίρικα, με έριξε. Κάπου ένα χρόνο μαζί, όλα ωραία και ελπιδοφόρα, βρήκα κι ένα κακορίζικο γατάκι (που σήμερα είναι ο μέγας και τρανός Μπάμπης) και του το κοτσάρισα σπίτι (οπότε τι να κάνει, σπίτι μου είναι, το ανέχεται), φτάσαμε όμως στο σημείο εκείνο της σχέσης που συζητάμε τη συγκατοίκηση. Έβαλε όρο λοιπόν ο κύριος, αν θέλω σπιτικό μαζί του, να στείλω τον Μπάμπη στην ευχή του Θεού. Και σε ρωτάω, Μυρτώ μου, πώς να διώξω τον γάτο μου που τον αγαπώ σαν αδερφάκι; Πώς να αποχωριστώ τα χουρχουρίσματα, τα πατουσάκια, τα νιαουρητά του; Από την άλλη μεριά, όμως, πώς να κλωτσήσω την πρώτη ευκαιρία μου να ζήσω με αυτόν που αγαπώ; Νιάου

Η ΜΥΡΤΩ ΓΡΑΦΕΙ:

Εγώ λέω να δώσετε μια κλωτσιά στον ίδιο. Έτσι αρχίζουν αυτά τα άτομα. Πρώτα θα διώξεις το γατί, μετά να μην έρχονται σπίτι οι φίλοι σου, μετά θα διώξεις τους φίλους, μετά θα τσεκάρει τα μηνύματα στο κινητό και μια μέρα θα ξυπνήσετε Τζούλια Ρόμπερτς στις Νύχτες με τον εχθρό μου. Σόρι, ο άνθρωπος δεν είναι στα συγκαλά του. Να ήταν ο Μπάμπης κανένα ροτβάιλερ να πεις, οκ, δείχνω λίγη κατανόηση, κάθομαι να του εξηγήσω ότι δεν θα τον φάει. Εδώ μιλάμε για ένα γατάκι. Αν και δεν συνηθίζω να δίνω κάθετες απαντήσεις, κακομοίρα μου έτσι και μάθω ότι διώξατε τον Μπάμπη, θα στέλνω κάθε βράδυ εφιάλτες με γατιά που κλαίνε σπαρακτικά.

Υ.Γ. 1 Αν έχει τραυματικές εμπειρίες με σκυλιά, να κόψει τα σκυλάδικα.

Υ.Γ. 2 Όπως καταλαβαίνετε, αντί να στήνει ένα σπιτικό με ηλιαχτίδες και αισιοδοξία, πάει να το κάνει Γιούρογκρουπ με τον εαυτό του σε ρόλο Σόιμπλε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Και δεν πρόκειται για το γατί, πρόκειται για τον χαρακτήρα του τον εγωκεντρικό που νομίζει ότι μπορεί να παίζει τέτοια παιχνίδια εξουσίας λες και σας κάνει τη χάρη να συμβιώσει μαζί σας, λες και καίγεστε εσείς ενώ εκείνος είναι κουλ.

Υ.Γ. 3 Κι εμείς πλανευτήκαμε από γαλάζια μάτια που δεν την πολυπάλευαν με τα ζώα. Αλλά τουλάχιστον έβγαζε τον σκασμό.

Υ.Γ. 4 Babis we love you, blue eyes you suck.

Πηγή: athensvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου