Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Το χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα

Τις τελευταίες μέρες κάθομαι ήσυχα, νωχελικά στο μπαλκόνι μου και χάνομαι σε μια δική μου συχνότητα. Χαζεύω τους περαστικούς, σκέφτομαι, κοιτάω μ' ένα λάγνο βλέμμα την πανσέληνο και συζητώ με τ' άστρα. Ψάχνω τον εαυτό μου, το μικροσκοπικό αυτό κόκκο άμμου στο σύμπαν και φιλοσοφώ για τα περασμένα και τα μελλούμενα...
Αυτό είναι ένα απ' τα δημιουργήματα που προέκυψαν αυτές τις ιδιαίτερες νύχτες:



* Αυτό, όπως και πολλά άλλα δημιουργήματα μου, είναι αναρτημένο το δεύτερο μου μπλογ Το χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου