Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014

All the best people are mad...

EDITORIAL


Τελικά προτιμάς να είσαι ένας ακόμη άχρωμος άνθρωπος μέσα στο πλήθος ή μια τρελή ιδιοφυΐα;

12 σχόλια:

  1. Αυτό το κομμάτι μου έχει μείνει πολύ έντονα από την ταινία....! Πόσο όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτό μου έμεινε περισσότερο απ' όλα!!! ;)

      Διαγραφή
    2. Ναι....Είναι ίσως επειδή το καταλάβαμε παραπάνω από όσο έπρεπε ;)

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχα μάλλον έτσι είναι!!! ;)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων του 2010 (Alice in Wonderland) του Tim Burton ;)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. πρόλαβες ν' απαντήσεις; τώρα το είδα χαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαα <3

      Διαγραφή
  4. Έτσι είναι...All the best people are! Και εμείς όχι να το παινευτούμε, αλλά είμαστε!
    Επανήλθα και δηλώνω πραγματικά πολύ χαρούμενη για αυτό! :)
    Σε φιλώ γλυκά και σε περιμένω να περάσεις!

    ΥΓ: Εκείνο το παιχνίδι που με κάλεσες δεν το ξέχασα... Να το περιμένεις με μερικές καλοκαιρινές τροποποιήσεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή