Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Hom(ew)ork......!!!

EDITORIAL


Τι είναι χειρότερο από το να διαβάζεις για την εξεταστική???


Μα φυσικά να διαβάζεις για την εξεταστική και παράλληλα να πρέπει να ολοκληρώσεις μια εργασία!


Βαριέσαι απίστευτα να την κάνεις και τα φορτώνεις στον κόκορα. Όσο πιο εύκολη η εργασία, τόσο πιο αργά θυμάσαι να την κάνεις. 


Κι όσο πιο αργά ξεκινήσεις τόσο περισσότερο κουράζεσαι, γιατί πρέπει να κάνεις περισσότερα σε μια μέρα.


Τα μάτια σου κουράζονται, ο αυχένας σου πιάνεται, τα νεύρα σου τσατάλια.


Αναγκάζεσαι να ξοδέψεις -στην καλύτερη περίπτωση- 6 ώρες συνεχόμενες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή. Και το μόνο που θες να κάνεις είναι να τον πετάξεις στον τοίχο και να τον σπάσεις.


Και μες τα νεύρα σου πρέπει να έχεις και το νου σου να πατάς συνέχεια save μην τυχόν τη χάσεις -και φτου κι απ' την αρχή!



Τα βλέφαρα σου αρχίζουν να βαραίνουν... Νυστάζεις... Τα μάτια σου κλείνουν... 
Το πληκτρολόγιο είναι τόσο ζεστό....


Τελικά καταφέρνεις -μετά από πολλούς καφέδες κι ακόμη περισσότερα σνακ- να την τελειώσεις.
Κοιτάς το πρόσωπο σου στον καθρέφτη. Τρόμος!


Κάπως έτσι κι εγώ τελείωσα την εργασία μου σήμερα -την τελευταία εργασία των φοιτητικών μου χρόνων- με πολύ κόπο (αίμα, δάκρυα κι ιδρώτας, ξέρετε δε χρειάζεται να σας τα λέω εγώ) κι ολίγη συγκίνηση. Παρά την κούραση, μου άφησε μια γλυκόπικρη αίσθηση. Ίσως γιατί είναι η τελευταία εργασία πριν πάρω το πτυχίο μου, η τελευταία εξεταστική, τα τελευταία μαθήματα. Αυτή τη στιγμή, όμως, δεν είμαι σε θέση να τα συλλογιστώ όλα αυτά.. 



Το μόνο που θέλω είναι να γεμίσω τη μπανιέρα και να ξαπλώσω εκεί μέσα. Κι ύστερα να πέσω ξερή στο κρεβατάκι μου, με την πικέ κουβερτούλα μου(τα πρώτα κρύα ξεκίνησαν) και να κοιμηθώ με μόνη παρέα το ψυχρό αεράκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου