Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2013

Miss me?

EDITORIAL

Η άσωτη κόρη

Το ξέρω, άργησα πολύ να μπω, μα είχα τρεχάματα.. Βλέπετε, στις 8 του Νοέμβρη ορκίζομαι! Κατάφερα να πάρω πτυχίο στα τέσσερα χρόνια! Αν με ρωτούσατε πέρσι τέτοιο καιρό θα σας έλεγα πως αποκλείεται να ορκιστώ τον Νοέμβρη! Και τώρα... Ήγγικεν η ώρα που οι κόποι μου θα ανταμειφθούν.. Ναι, μη μου δίνετε σημασία, αυτές τις μέρες παραμιλάω πολύ. Χα χα χα! 


Ακολουθούν θέματα που θέλησα να γράψω μα δεν πρόλαβα, αλλά και ολοκαίνουριες αναρτήσεις!ღ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου