Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Αφιερωμένο σε 2 γαλάζια ματάκια...ღ











11 σχόλια:

  1. Γατίσια ή μπορεί να βάλει το μυαλό μου όοοτι θέλει δεσποινίς που το όνομα σου δεν είναι Λίζα αλλά μας δουλεύεις ψιλό γαζί!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το γάτο μου είναι η ανάρτηση!!!

      Χαίρω πολύ χαιρόπουλος ότι είναι ψευδώνυμο!!! Αν είχες διαβάσει την 1η μου ανάρτηση (Ιούλιος 2010 - 1η φορά blogger) θα ήξερες ότι γράφω: "Φυσικά πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το Λίζα ΔΕΝ είναι το πραγματικό μου όνομα, αλλά είναι εμπνευσμένο(όπως και ο τίτλος ιστολογίου) από μία ταινία" χαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Καλά ναι!!ΧΑΧΑ!!

      Φτου δε τσίμπησες!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Το ξέρω γιατί την διάβασα αλλα΄δεν τσίμπησες το δόλωμααα!!Φτου!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. Το τέρας στις φωτογραφίες είναι ο γατούλης μου!!! :Ρ

      Χαχαχαχα θα 'θελες... :Ρ

      Διαγραφή
    4. Καλά ρε δε ντρέπεσαι να το βρίζεις το γατί!!Ακούς εκεί τέρας!!Με τέτοια ιδιοκτήτρια τι να περιμένει!!

      Πρέπει να βελτιώσω τα δολώματα!!Φτου και πάλι φτου!!

      Διαγραφή
    5. Μα δεν το λέω για κακό... Το αγαπάω το γατάκι μου... Απλά είναι τέρας!!! Όλη την ώρα ζημιές κάνει..χαχαχαχαχαχα

      Με υποτίμησες πάλι Ρόντια κ δε θα σου βγει σε καλό....χαχαχαχα

      Διαγραφή
    6. Να το φας στο φούρνο με πατάτες θες!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Πράγματι!!!!Πρέπει να μην σε υποτιμώ!!!Πρέπει να σε ληστέψω,να σε βιάσω και μετά να σε σκοτώσω με έναν μπαλτά και στη συνέχεια να αποφύγω τον Επιθεωρητή αρεκτά έξυπνα!!

      Διαγραφή
    7. Όχι μωρέ το καημενούλι...

      Αμάν κι εσύ πασχαλιάτικα με τα εγκλήματα!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    8. ΆΣτα αυτααα!!Το θες πολύ!!!

      Το Πάσχα πέρασε και μπορώ να αποδεικνύω το πόσο κάθαρμα είμαι συνεχώς!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
  2. Ωω,αγαπώ τις γατούλες(:
    καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω...χαίρομαι!!! αν και ο δικός μου μπορεί να σε κάνει ν' αλλάξεις γνώμη...χαχαχαχαχα
      Χριστός ανέστη καλή μου!!!!

      Διαγραφή