Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Όσα λένε οι άντρες μεταξύ τους....

like a virgin... Το τραγούδησε η Madonna πριν χρόνια, clearly not a virgin... Τι γίνεται όμως όταν η γιναίκα δεν είναι like a virgin, αλλά σκέτο virgin? Τι σκέφτονται άραγε οι άντρες???


Ακολουθούν 7 κατηγορίες αντρών, σύμφωνα με τις απαντήσεις τους....


Ο «Ό,τι θες καρδιά μου, ό,τι θες»
Κοίτα εγώ με παρθένα δεν έχω πάει, αλλά φαντάζομαι αν ήξερα ότι η κοπέλα είναι παρθένα θα την άφηνα ελεύθερη να διαλέξει πότε και πώς θέλει να γίνει, δεν θα την πίεζα δηλαδή. Και θα περίμενα μέχρι εκείνη να νιώσει έτοιμη. Τώρα, αν αυτή απλά περιμένει για καιρό τον πρίγκιπα με το άλογο που θα έρθει, κι εγώ δεν ήμουν αυτός, τότε το πράγμα αλλάζει, λογικό δεν είναι;


Ο κατασκηνωτάκιας
Εγώ δεν πιστεύω ότι η παρθενιά είναι κάτι το μαγικό και πρέπει να βρεις τον κατάλληλο και σαχλαμάρες. Νομίζω όμως ότι, επειδή θες δεν θες θα μείνεις στο μυαλό της κοπέλας αυτής για πάντα, πρέπει να είσαι πραγματικά καλός. Να εφαρμόζεις δηλαδή αυτό που έμαθα στην κατασκήνωση από το Δημήτρη τον ομαδάρχη μου: μην τα αφήσεις όλα πίσω σου λαμπόγυαλο, φρόντισε να τα αφήσεις όπως ήταν πριν έρθεις, συγυρισμένα.


Ο «Θες να κάνουμε σχέση;»
Επειδή έχω πάει με παρθένα και μάλιστα δυο φορές και τις δύο είχα σοβαρή σχέση και το ξέρετε. Είναι τρελά ελεεινό να πας με παρθένα χωρίς να υπάρχει κάτι σοβαρό μεταξύ σας. Αν παιχτεί μαλακία, μπορεί και να κάνεις την άλλη κομμάτια και να μπλέξεις άσχημα. Για αυτό η μόνη μου προϋπόθεση είναι αυτή: να υπάρχει κάτι σοβαρό στη μέση, αλλιώς γιοκ.


Ο «Όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω»
Εμένα δεν με νοιάζει τι είναι και τι δεν είναι, ούτε σοβαρές και ασόβαρες σχέσεις! Θέλεις, κοριτσάκι μου; Θέλεις! Θέλω κι εγώ; Θέλω! Ε, έληξε! Τα άλλα δεν με απασχολούν.


Ο οργανωτικός
Δεν θα είχα πρόβλημα, αρκεί να μην μου το πει την ώρα που ο Βεζούβιος είναι έτοιμος να εκραγεί, χεχε, καταλαβαίνετε! Ε, να το ξέρω ρε κοπελιά λίγο νωρίτερα, να προετοιμαστώ κι εγώ ψυχολογικά. Μη μου το πεις τελευταία στιγμή γιατί και θα με ξενερώσεις και θα με αγχώσεις και δεν θα περάσεις καλά.


Ο «όξω από δω»

Τι λέτε μωρέ; Παρθένα; Βαρέα και ανθυγιεινά; Και να σε τρελάνει πριν και να νομίζεις ότι θα σου μείνει στα χέρια κατά τη διάρκεια και να το κουβεντιάζει μετά για όλη της τη ζωή; Και όχι μόνο να μην το απολαύσω, αλλά να πρέπει να παραδώσω και ιδιαίτερα; Να μου λείπει!


Ο τολμηρός

Εμένα κολλητοί μου φαίνεται πολύ προκλητικό όλο αυτό και θα ενθουσιαζόμουν αν μου το έλεγε! Θα γούσταρα τρελά να βάλω τα δυνατά μου για να είμαι καλός απέναντί της και να της μείνω πραγματικά αξέχαστος!

Πηγή: Marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου