Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

Η Λίζα στη χώρα των θαυμάτων

EDITORIAL


Σε 15 περίπου ημέρες ο μικρός μου παράδεισος κλείνει 10 χρόνια στη μπλογκόσφαιρα. 10 χρόνια δημιουργίας και έκφρασης, 10 χρόνια θλίψης και χαράς, 10 χρόνια μεταμόρφωσης. Αποφάσισα να τιμήσω αυτήν την επέτειο, κάνοντας του ένα ασυνήθιστο, ίσως, δώρο. Ένα νέο όνομα. Είμαι πλέον τόσο διαφορετική, που τι πιο ταιριαστό από το να αλλάξουμε ταυτότητα μαζί με το ιστολόγιο μου;

Η αλήθεια είναι ότι φλέρταρα με τη σκέψη εδώ και μερικά χρόνια, αλλά πάντοτε κατέληγα ότι το Η Λίζα και (όλοι) οι άλλοι.. έχει γράψει τη δική του ιστορία, μια ιστορία τόσο σημαντική που δε μπορούσα να τη σβήσω. Θεωρούσα ότι κανένα όνομα δεν μπορούσε να το αντικαταστήσει. Γιατί ήταν πάντοτε τόσο περιεκτικό μέσα στην απλότητά του.

Σήμερα γυρίζουμε σελίδα. Κρατάμε το παρελθόν στην καρδιά μας και προχωράμε μπροστά. Είμαι ακόμα η Λίζα και αυτός είναι ο μικρόκοσμος μου. Θα είμαι πάντοτε μια Λίζα στη χώρα των θαυμάτων. Και επέλεξα αυτό να είναι το νέο όνομα του διαδικτυακού μου Παραδείσου.

Ποιος ξέρει; Ίσως κάποια μέρα να επιστρέψω ξανά στο γενέθλιο όνομα του ιστολογίου. Μέχρι τότε...

Νέα σελίδα, νέο όνομα, νέα δεκαετία.
Σας περιμένω στη Χώρα των Θαυμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου