Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Λίζας...χαμόγελα

Πολυάσχολη μπλογκο-ημέρα σήμερα και για τα δύο μου ιστολόγια... Μετά τις απανωτές σημερινές αναρτήσεις στο παρόν ιστολόγιο, σειρά πήρε, με δέκα νέα κομμάτια(δέκα νέα "χαμόγελα"), το δεύτερο μου ιστολόγιο, "Το χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα", ο ιστότοπος στον οποίο δημοσιεύω αποκλειστικά και μόνο τα δημιουργήματά μου.

Παρόλο που εσείς τα διαβάζετε πρώτη φορά, ουσιαστικά κανένα από αυτά δεν είναι εντελώς καινούριο. Πρόκειται για όλα εκείνα τα ποιήματα και τα ημερολογιακά κομμάτια που έγραψα στο διάστημα από το καλοκαίρι του 2014 μέχρι της αρχές του φετινού έτους. 

Οι λόγοι που δεν τα δημοσίευσα είναι είτε -για τα μεν παλαιότερα- ότι δεν ήμουν απόλυτα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα ή ήθελαν περαιτέρω επεξεργασία, είτε -για τα μεν νεότερα- ότι δεν είχα κατασταλάξει ακόμη για το αν θα δούνε τα φώτα της δημοσιότητας.

Θέλοντας να κάνω μια επανεκκίνηση στο δεύτερο μου μπλογκοπαίδι που το είχα παραμελήσει τώρα τελευταία, αποφάσισα να κάνω την αρχή σβήνοντας από την ατζέντα μου εκκρεμότητες(συγκεκριμένα όσα κομμάτια είχαν μείνει στη λίστα αναμονής), δημοσιεύοντας ακόμη κι εκείνα τα ποιήματα τα οποία δεν με ενθουσίαζαν, αλλά δεν ήθελα να κρατήσω άλλο στα drafts. 

Έτσι, ξεφόρτωσα στη μπλογκόσφαιρα όσα γραπτά με "βάραιναν" τον τελευταίο χρόνο(αφήνοντας λίγα μονάχα πίσω, απολύτως ημιτελή) και τώρα πια, με ώμους και χέρια αδειανά, είμαι ελεύθερη να ξεκινήσω να γράφω απ' την αρχή λέξεις, στίχους και φράσεις ολοκαίνουριες για το δεύτερο μου ιστολόγιο.

5 σχόλια:

  1. Λιζάκι υπέροχα όλες οι καινούριες αναρτήσεις σου. Τις διάβασα όλες αν και δεν σχολίασα παντού.

    Πραγματικά οι περισσότερες με συγκίνησαν <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή