Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

Αντέχω ακόμη

EDITORIAL


Φοβάμαι τη μέρα που δε θα μπορέσω να γελάσω. 
Τη μέρα που τα χείλη κι η καρδιά μου θα μείνουν παγωμένα και άχρωμα. 

Έως τότε μην ανησυχείς, 

όσο μπορώ να γελάω

... αντέχω ακόμη...

5 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ούτε θυμάμαι πότε το έγραψα...το είχα ξεχασμένο στα ποστ ιτ του λάπτοπ μου και καθώς έψαχνα να ανεβάσω κάτι από εκείνα διάλεξα αυτό

      Διαγραφή
    2. Είναι πανέμορφο ειλικρινά!!!! <3

      Διαγραφή