Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Το χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα.....

Με νέα ανάρτηση που δεν ξέρω για ποιο λόγο έγραψα:
Κι έβλεπα τα τρένα να περνάνε..
lisaissmiling.blogspot.com



ΖΗΤΕΙΤΑΙ ψυχολόγος, όσοι πιστοί προσέλθετε!








*Με μια τρίτη ανάγνωση, πάντως, έχω την εντύπωση ότι μαζί με τις δικές μου σκέψεις, αναμίχθηκαν πρόσωπα και καταστάσεις αγαπημένων μου ατόμων(επειδή είμαι πολύ προβληματισμένη γι' αυτά τα άτομα).
Αν ακόμη πιστεύετε, ωστόσο, ότι είμαι "του γιατρού" (αρκεί να μοιάζει στους γιατρούς του Grey's Anatomy) πείτε το μου κι εγώ απλά θα σας γράψω...χαχαχαχα


Φιλάκιααα


10 σχόλια:

  1. Δε προλαβαίνω να μελετήσω αλλά έχω έτοιμη τη διάγνωση!!Δεν εισαι του γιατρού!!Η περιπτωση σου δεν είναι καν ιάσιμη!!!!Εσύ θες ηλεκτροσοκ και μετά επίσκεψη στο Άουβιτς!!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα να σου πω.. Διάλεξε ένα απ' όλα! Η γκουλάγκ ή άουσβιτς.. Δε γίνεται και στα 2!!!

      Διαγραφή
    2. Και όμως γίνεται!!Πρώτα θα μάθεις να εργάζεσαι στη ΣΙβηρια κατασκευάζοντας δρόμους,εργοστάσια και άλλα έργα για το Πατερούλη και μετά θα παραδοθείς στους φιλους μας τους Γερμανούς για να μάθεις πως γίνεται το σαπούνι!!Που το παράξενο;;;

      Διαγραφή
    3. Ααα έχουμε και δουλειές δε θα τρέχουμε σ' όλη την Ευρώπη!!! ένα απ' τα 2!

      Διαγραφή
    4. Έτσι;;Ισόβια στα Γκουλαγκ!!!!Είναι οοοοτι πιο βασανιστικόοο!!Ε μετά το πτώμα σου μπορουμε να το κάνουμε ότι θέλουμε!!:Ρ

      Διαγραφή
    5. Μετά από τόση ρώσικη λογοτεχνία που έχω διαβάσει για την εξεταστική με βλέπω να πηγαίνω και εθελοντικά...!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ

      Έτσι κι αλλιώς θέλω να με αποτεφρώσουν, οπότε γιατί να μην φτιάξουμε και λίγο σαπούνι.........?χαχαχαχαχχαχα

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχα εισαι τρεληηηηη!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε βλάκα πραγματικά ΔΕΝ ξέρω πώς βγήκε αυτό που έγραψα!!! Το διαβάζω, το διαβάζω και δεν μπορώ να δω το "πίσω κείμενο"... :Ρ

      Διαγραφή