Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Αν η ζωή μου(μέρος 4ο)...

Αν η ζωή μου ήταν σειρά στην τηλεόραση, τότε σίγουρα θα ήταν το "The O.C."
ένα σίριαλ που έβλεπα στα εφηβικά μου χρόνια-και συνεχίζω να το βλέπω που και που- και θα είναι πάντα το αγαπημένο μου(λόγω συναισθημάτων και αναμνήσεων)




Ο χαρακτήρας, με την οποία ταυτίζομαι(εδώ και χρόνια) είναι Summer Roberts
Σίγουρα θα ήμουν αυτή αν η ζωή μου ήταν αυτή η σειρά...
Είναι ένα κράμα μοναδικό-σαν εμένα χε χε- που συνδυάζει την απόλυτη σκύλα, το πιο παθιασμένο άτομο, και απέραντη ευαισθησία, την οποία όμως κρατά κρυφή... Όλα αυτά -τις περισσότερες φορές- συνυπάρχουν σε μια τέλεια αρμονία. Μου θυμίζει τόσο πολύ τον εαυτό μου...



 

 


Αν ήμουν η Σάμερ, θα είχα ένα αγόρι σαν αυτόν(Seth Cohen).. Θα με λάτρευε και μετά από κάθε λάθος(θα έκανε πολλά) θα έκανε τα πάντα για να με ξανακερδίσει.. Εμφανισιακά είναι -σχεδόν- όπως θέλω έναν άντρα(τώρα που μεγάλωσα τους θέλω πιο "αντρουά") -ψηλός, μελαχρινός... Επίσης είναι έξυπνος-υποτίθεται χαχαχα- και αστείος-έως και νούμερο- ένας συνδυασμός που λατρεύω!!!





Τουλάχιστον έχω μια κολλητή σαν τη δική της(Marissa Cooper)... Με την κολλητή μου ανακαλύψαμε πόσο πολύ ταιριάζουμε εγώ με τη Σάμερ κι αυτή με τη Μαρίσα και είπαμε ότι η φιλία μας είναι "καρμική"...χαχαχα ღ
Δόξα τω θεώ η δική μου κολλητή δεν πέθανε, όπως η Μαρίσα.. Πάλι καλά, γιατί το αγόρι της σ' εκείνη  την ηλικία είχε ένα αμάξι -καινούριο- παρόμοιο με αυτό του Ράιαν(Ryan Atwood ο κυριότερος εκ των πρωταγωνιστών, κολλητός του Σεθ και ο μεγάλος έρωτας της Μαρίσα.
Για περισσότερα δείτε την σειρά...)








Η ζωή μου, τόσο καλοφτιαγμένη για σίριαλ, θα ήταν γεμάτη...

......με αξέχαστες ατάκες......









.....και υπέροχες σκηνές!!!!








Θα είχε φυσικά τα καλύτερα soundtracks, όπως και η σειρά:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου