Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Αν η ζωή μου(μέρος 5ο)...


Αν η ζωή μου ήταν ταινία, όπως και κάθε άλλη σίγουρα θα είχε μουσική επένδυση. Έκανα μια λίστα, λοιπόν, για το τι θα ακουγόταν στη δική μου. Τα παρακάτω τραγούδια θα ήταν σίγουρα στο soundtrack:


  • The way we were – Barbra Streisand

  • Wind beneath my wings (BEACHES)

  • Hallelujah – Jeff Buckley

  • Wonderwall – Ryan Adams

  • Total eclipse of the heart – Bonnie Tyler

  • You shook me all night long – AC/DC

  • Knocking on heaven's door – Guns N' Roses

  • Forever young – Alphaville

  • Chasing Cars – Snow Patrol

  • Don't look back in anger – Oasis

  • Love of my life – Queen

  • Show must go on – Queen

  • I want it all(or nothing at all) O-Town

  • Dust in the wind – Kansas

  • Don't wanna miss a thing – Aerosmith

  • Paint it black – Rolling Stones

  • I have nothing – Whitney Houston

  • Heat of the moment – Asia

  • All by myself – Jamie O' Neal

  • Bring me to life – Evanescence

  • Why can't I – Liz Phair

  • Breathe(2 AM) – Anna Nalick

  • The story – Brandi Carlile

  • The one that got away – Katy Perry

  • Part of me – Katy Perry

  • Moonriver(Breakfast at Tiffany's) – Audrey Hepburn

  • Only Hope(A walk to remember) – Mandy Moore

  • My way – Frank Sinatra

Τα παρακάτω τραγούδια έχουν κερδίσει το δικαίωμα να βρίσκονται σε κάθε λίστα και βάσει φωνής(κι ερμηνείας) και βάσει ταινιών.. Πώς θα μπορούσαν, λοιπόν, να λείπουν απ' το δικό μου soundtrack???

  • My heart will go on(Titanic) – Celine Dion

  • I will always love you(The bodyguard) – Whitney Houston



Αυτό το top30 επιλέχθηκε με βάση διάφορα κριτήρια. Κάποια είναι απλά τα αγαπημένα μου τραγούδια, άλλα τα έχω συνδέσει με διάφορα γεγονότα, σε κάποια μ' αρέσουν πολύ οι στίχοι και, τέλος, μερικά είναι από αγαπημένες μου ταινίες. Η αρχική μου λίστα έπιανε περίπου 4 σελίδες(και όσο τη σκέφτομαι, τόσα περισσότερα θέλω να προσθέσω) έτσι έβγαλα σε μια λίστα τα κορυφαία κομμάτια. Δυστυχώς αναγκάστηκα να αφήσω απ' έξω πολλά αγαπημένα μου τραγούδια, καθώς είχα βάλλει ένα όριο 30 τραγουδιών. Κάποια τραγούδια που έμειναν απ' έξω,(για παράδειγμα Still of the night – Whitesnake) μου άρεσαν περισσότερο από κάποια που έβαλα επειδή μου θύμιζαν κάτι ή μου άρεσαν οι στίχοι(π.χ. Breathe(2 AM)- Anna Nalick). Ίσως κάποια στιγμή ανεβάσω τη λίστα με όλα τα τραγούδια(χωρίς βίντεο βέβαια γιατί θα χρειαζόμουν 3 μέρες για να το φτιάξω). Προς το παρόν σας αφήνω με αυτά..

7 σχόλια:

  1. Τα προηγούμενα 4 μέρη θα τα βρείτε στη λίστα αναρτήσεων Μάρτιος 2012... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε δε σε προλαβαίνωωω!!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα τα έγραψα στο λαπτοπ όταν δεν είχα ίντερνετ και τα ανέβασα όλα μαζί!!!

      Διαγραφή
  3. Κατά το πλείστον μας βγήκες.. ροκού; Εγκρίνω τα τραγούδια, εγκρίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ακούω τα πάντα, ξεχωρίζω τα κλαψιάρικα(κοινώς μπαλάντες) και μ' αρέσουν και κάποια παλιά ροκάκια.. Εδώ έβαλα τα τραγούδια που μου θύμιζαν κάτι, αφού υποτίθεται ότι ήταν το soundtrack της ζωής μου...χαχαχαχαχα

      Επέλεξα μόνο ξένα, γιατί ήταν ήδη πολύ δύσκολο να διαλέξω ανάμεσα σε αυτά, πόσο μάλλον αν έψαχνα και στα ελληνικά!!! :@@@

      χαίρομαι για την έγκριση!!!

      Διαγραφή
  4. mamma take this badge of me..nana!πφφ!όλα αυτά που ανέβασες μπορώ να τα ακούω..για πάντα!επιτέλους μετά απο πολιτικά μπήκα εδώ και βρήκα την υγειά μου!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα χαίρομαι που σου αρέσουν(και που σε βοήθησα να βρεις την υγειά σου..χεχε)!!!! φιλάκιααα

      Διαγραφή