Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

ΤΟ ΧΑΜΌΓΕΛΟ ΤΗΣ (ΜΌΝΑ) ΛΊΖΑ

EDITORIAL




Στο νέο αυτό ξεκίνημα συμμετέχει, φυσικά, και το δεύτερο διαδικτυακό παιδί μου.

Το δεύτερό μου ιστολόγιο είδε το φως της μπλογκόσφαιρας τον Ιούλιο του 2011, καθώς η ανάγκη να διαχωρίσω τα γραπτά μου από τις γενικού ενδιαφέροντος αναρτήσεις έγινε επιτακτική. Στο χαμόγελο δημοσιεύω αποκλειστικά δικές μου δημιουργίες - στίχους, πρόζα και ημερολογιακά κομμάτια. Παρουσιάζω τον κόσμο μέσα από τα μάτια και τα χέρια μου.

"Οιηματίες ονειροπόλοι
γυρεύουν ασταμάτητα
το νοητό ανόητο."

Σας περιμένω στο μικρό μου Παράδεισο, 
με ανανεωμένη εμφάνιση και νέα γραπτά που επέλεξα να μοιραστώ μαζί σας.

Μπορείτε να το επισκεφτείτε εδώ.

1 σχόλιο:

  1. καλημερα Λιζα μου
    χαρηκα πολυ οταν ειδα μηνυμα και καταλαβα την επιστροφη σου

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή