Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

This is thy hour O Soul, thy free flight into the wordless. Away from books, away from art, the day erased, the lesson done. Thee fully forth emerging, silent gazing, pondering the themes thou lovest best. Night, sleep, death, and the stars. - Walt Whitman

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

A Game Of Blogs


Ανοίγεις το πιο κοντινό σου βιβλίο 
στη σελ. 45. 
Η πρώτη πρόταση περιγράφει 
την ερωτική σου ζωή.
 Ο Χάραλντ απλώς ρουθούνισε ειρωνικά και αντί να απαντήσει κατέβασε μια γερή γουλιά κονιάκ. 


Και για να είμαι ειλικρινής απέναντί σας, 
έπιασα το πρώτο βιβλίο που βρήκα δίπλα μου. 
Αν εκείνη τη στιγμή ήταν δίπλα μου 
το βιβλίο που διαβάζω τώρα, 
η φράση μου θα ήταν:
«Were you ever sorry you didn't wish for something else?»
( εδώ σε θέλω καρδιά μου )


Κάντο κι εσύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου