Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013

Τα 3 πιο sexy ποτά που μπορεί να πίνει μια κοπέλα σ' ένα μπαρ...

Θα είμαι ειλικρινής. Δεν το έγραψα εγώ. Το είδα στο κουνάβι και μ' άρεσε. Αν και ήθελα να κάνω μερικές προσθήκες στο κείμενο, αντιστάθηκα στον πειρασμό. Τώρα το πως έτυχε να είναι τα πιο αγαπημένα μου ποτά, το αφήνω ασχολίαστο....☺




Βασικά το τι πίνει μία κοπέλα στο μπαρ μπορεί να σημαίνει πολλά για το χαρακτήρα της αλλά και το τι ζητά από την έξοδο της. Αυτά είναι τα 3 πιο σ έ ξ ι ποτά σύμφωνα με το Glamour σε μία γυναικεία έξοδο.

1.Ουίσκι : Το ουίσκι είναι ένα must σ έ ξ ι γυναικείο ποτό. Αποτελεί το ποτό έκπληξη για κάθε άντρα. Μία γυναίκα που πίνει ουίσκι έχει βγει για δηλώσει έντονα την παρουσία της αλλά όχι με την πληθωρική έννοια του όρου. Η επιλογή του ουίσκι δείχνει σκεπτικισμό, έντονο πνεύμα αλλά και ανυπέρβλητο δυναμισμό. Δεν ξεχνά εύκολα κανείς την Ούμα Θέρμαν στην ταινία Beautiful Girls που ενσάρκωνε το μοναδικό και σαγηνευτικό θηλυκό που έπινε ουίσκι. Αντίστοιχα και η Leighton Meester, η Blair του Gossip Girl. Γιατί το ουίσκι δεν είναι μόδα, είναι άποψη. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που όλοι λένε ότι "δεν ξέρεις ποτέ τι εκπλήξεις κρύβει μία γυναίκα που πίνει ουίσκι."


Μαργαρίτα : Η μαργαρίτα, ένα κοκτέιλ που τώρα πια έχει απήχηση και σε πολλούς άντρες είναι ένα σιγουράκι για μία γυναίκα που νιώθει σ έ ξ ι στην έξοδο της. Ακόμη πιο ψαγμένη η επιλογή της μαργαρίτας on the rocks και όχι frozen. Είναι κάτι που σίγουρα δε περνά απαρατήρητο









Cosmopolitan : Είναι το πιο κοριτσίστικο αλλά all time classic γυναικείο ποτό. Ειδικά για αυτούς που προτιμούν τις γυναίκες - μπιμπελό. Μία barbie θα έπινε σίγουρα cosmo.

2 σχόλια:

  1. Συμφωνώ για το Cosmopolitan-το λατρεύω-δεν νιώθω ΌΜΩς Barbie με τίποτα!!απολαυστική ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να είμαι ειλικρινής, ούτε κι εγώ.. :Ρ
      Απλά επέλεξα να μην αλλάξω το κείμενο, γιατί δεν ήταν δικό μου. Η μόνη προσθήκη που έκανα ήταν οι εικόνες :)))

      Διαγραφή