Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Καλημέρα σας...

свобода!

και για όσους δεν ξέρουν ρώσικα, σημαίνει ελευθερία

Μετά από δύο εβδομάδες εξουθενωτικής εξεταστικής -6 μαθήματα μέσα σε 9 μέρες- κι αφού έδωσα ρώσικα και μου έφυγε αυτό το βάρος από πάνω μου, ήρθα ένα τριήμερο στην πόλη μου για να ξεκουραστώ λιγάκι. Άλλα 5 πέντε μαθήματα και η εξεταστική τελειώνει. Και μαζί της και τα φοιτητικά μου χρόνια.. Σε λίγες μέρες ξενοικιάζω. Και μου 'ρχεται να βάλω τα κλάματα. Δε θέλω να φύγω, δε θέλω ν' αφήσω το σπιτάκι μου -που τόσο αγαπώ! Τέλος πάντων, ας αφήσουμε τα λυπητερά κατά μέρους. Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα, με λιακάδα και μ' εκείνο το υπέροχο αεράκι που δε λείπει ποτέ απ' την περιοχή που μένω. Κι εγώ χαζεύω εικόνες στο we heart it ακούγωντας μουσική και τρώγοντας ένα υπέροχο πρωινό! Μετά από 10 ώρες ύπνου -είχα να κοιμηθώ καλά δυο βδομάδες- νιώθω ιδιαίτερα ξεκούραστη και χαλαρή. Μόνο μια βόλτα στη θάλασσα θα μπορούσε να κάνει αυτή τη μέρα καλύτερη. Αν και σήμερα δεν προλαβαίνω. Έχω, όμως, νοικιάσει μια απ' τις αγαπημένες μου ταινίες για να τη δω το βράδυ και να κλάψω ξανά. Ο λόγος για το "The Way We Were" ή "Τα καλύτερα μας χρόνια", όπως είναι γνωστή στην Ελλάδα. Και σχεδιάζω μετά να δω το "Safe Haven" την καινούρια ταινία από βιβλίο του αγαπημένου μου Nicholas Sparks("The Notebook", "A walk to remember", "Dear John", "The Lucky One", "Last Song", "Message in a bottle", "Nights in Rodanthe"). Ήδη νιώθω την πίεση των δύο προηγούμενων εβδομάδων να φεύγει..


3 σχόλια:

  1. Ελα βρε δεν πειράζει!!Θυμήσου πως πάντα μπορείς να δώσεις κατατακτήριες κάπου αλλού!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι κι αλλιώς είχα αποφασίσει ότι θα δώσω κατατακτήριες, απλά είναι αλλιώς..είναι αλλιώς η πρώτη φορά, είναι άλλο το δέσιμο που έχεις με τους πρώτους συμφοιτητές..όλα είναι διαφορετικά.

      Διαγραφή
  2. Ax Λιζακι, δυσκολο καθε κεφαλαιο που κλεινει και ποσω μαλλον αυτο των φοιτητικων χρονων! Καθε τελος και μια αρχη... Καλη αρχη λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή