Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Απαντήσεις στις ατάκες του κλαρινογαμπρού

Χθες το κουνάβι δημοσίευσε τις ατάκες του κλαρινογαμπρού. Όλες οι Greek καμάκι all-time classic άκυρες ατάκες μαζεμένες σε μία ανάρτηση. Δε μπορούσα κι εγώ να μη συνεχίσω την ανάρτηση αυτή με τις κατάλληλες -κακιασμένες- απαντήσεις στις γνωστές άκυρες ατάκες.


1. Είσαι κουρασμένη; Γιατί όλη μέρα στριφογυρνούσες στο μυαλό μου..

- Για να γίνει αυτό, απαιτείται πρώτα να έχεις μυαλό.

2. Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο πεταμένο στο πάτωμα του δωματίου μου.

- Βάλε καλύτερα ένα χαλάκι, αλλιώς το βλέπω το πάτωμα να μένει άδειο.

3. Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;

- 6999999996 αν δεν καλεί πάρτο ανάποδα

4. Αν ήμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.

- Αν ήμασταν σκιουράκια θα έπαιζα happy tree friends επάνω σου

5. Ε, μωρό, θες να φάμε πίτσα και να γνωριστούμε; Όχι; Γιατί δεν σου αρέσει η πίτσα;

- Η δική σου πίτσα δε μου αρέσει

6. Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!

- Ο μπούφος είναι δεν είναι της μόδας ούτε φέτος

7. Θες να κάνουμε μαθηματικά; Θα προσθέσουμε εμένα και σένα, θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!

- Εγώ λέω να αφαιρέσουμε εσένα από δίπλα μου και θα λυθεί το πρόβλημα

8. Είμαι δωρητής οργάνων σώματος, μήπως σου χρειάζεται τίποτα;

- Τι να το κάνω; Να το βαλσαμώσω;

9. Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα λιγώθηκα.

- Το ζάχαρο και κάτι άλλο τυφλώνει..και από το άλλο δε σε βλέπω να γλιτώνεις.

10. Σόρυ μις, ντου γιου λάικ Γκρις;

- Μου άρεσε μέχρι να 'ρθεις να μου μιλήσεις

11. Πιστεύεις στον Θεό; ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου.

- Εγώ για τα λεφτά του ενοικίου προσευχόμουν, εσύ πού κολλάς δεν ξέρω..

12. Λέγομαι και «καφές» γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα.

- Φαίνεται..έχεις ήδη αρχίσει να μου τη βαράς στα νεύρα

13. Ξέρεις ότι είμαι μάγος; Λοιπόν, θα έρθεις στο σπίτι μου, θα κάνουμε έρωτα και μετά θα εξαφανιστείς!

- Ξέρεις ότι κι ο γκόμενος μου είναι μάγος; Θα σε εξαφανίσει σε 50 δευτερόλεπτα ακριβώς.

14. Έχω και μια ρομαντική πλευρά. Πάμε στο δωμάτιο μου να δούμε αν θα την βρεις;

- Άστο καλύτερα γιατί κι εμένα θα μου βγει η σχιζοφρενής δολοφόνος πλευρά μου.

15. Έχασα το αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;

- Ειλικρινά πιστεύεις ότι θα ρίξεις γκόμενα λέγοντας ότι ολόκληρος μαντράχαλος ακόμη κοιμάσαι με αρκουδάκι;

16. Μήπως είσαι ο διακόπτης μου; Mόλις σε βλέπω, με ανάβεις!

- Εσύ πάλι με σβήνεις.

17. Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι ο ουρανός θα ήταν άδειος

- Ευτυχώς που δεν έχεις την ικανότητα της σκέψης.

18. Είμαι καινούργιος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου;

- Φυσικά. Πάρτο όλο ευθεία, δεύτερη στροφή δεξιά, πόρτα, αγύριστος.

19. Είσαι από τη Χιροσίμα; Γιατί μωρό μου είσαι βόμβα!

- Ενώ εσύ ούτε καν σφυρίχτρα..

20. Συγγνώμη , πρέπει να χάθηκα! θα με βοηθήσεις να μάθω που πηγαίνεις;

- Πού είναι ο διάολος; Λίγο παραπέρα.

21. Ήμουν κακό παιδί σήμερα, στείλε με τιμωρία στο δωμάτιο σου!

- Αν σε στείλω τιμωρία στο διάολο πειράζει;

22. Γεια σου γατούλα. Θες να περάσεις μια από τις 7 ζωές σου μαζί μου;

- Μία μου έμεινε, δεν τη χαλαλίζω μαζί σου

23. Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κάνα τέταρτο;

- Πέρνα στις 32 του μηνός καλύτερα.

24. Αν η ομορφιά ήταν χρόνος θα ήσουν η αιωνιότητα!

- Κι αν η ηλιθιότητα ήταν χρόνος, τότε εσύ θα ήσουν η αιωνιότητα.

25. (Μέσα στη θάλασσα) Ώστε τελικά υπάρχουν γοργόνες!

- Δεν ξέρω για γοργόνες, καρχαρίες όμως υπάρχουν σίγουρα!

2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχα! Πολυ εμπνευσμενες καυστικες απαντησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο να 'ναι τέτοιες ατάκες σε προκαλούν..χαχαχαχαχαχα :ΡΡΡ

      Διαγραφή