Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Just another lazy Sunday...

Άλλη μια Κυριακή έφτασε(Κυριακή της Αποκριάς η συγκεκριμένη), κι εγώ δε χαλάω τη "ρουτίνα" μου.. Χαλάρωση, χαλάρωση, χαλάρωση.
Σήμερα -όπως κάθε Κυριακή- ξύπνησα κι έφτιαξα ένα ζεστό(το τραβάει ακόμη ο καιρός) ρόφημα. Μετά χάζεψα λίγο στο ίντερνετ, έβαλα τον αγαπημένο μου σταθμό(easy97,2), έπαιξα τα παιχνίδια μου στο φέισμπουκ, χάζεψα λίγη μόδα, διάβασα 1-2 αναρτήσεις σε μπλογκς, μαγείρεψα(μακαρόνια, μην νομίζετε..), έφαγα και τώρα κάθομαι λίγο στο "μικρό μου παράδεισο", όπως μου αρέσει να αποκαλώ το ιστολόγιο μου. Ήσυχα πράγματα, απλά. Καθημερινά. Που όσο κι αν φαίνονται ρουτίνα, σε χαλαρώνουν.
Σε λίγο θα ετοιμαστώ να πάω για καφεδάκι.. Και να δω τον αγώνα στις 7. Διακρίνω μια έκπληξη; Σίγουρα δεν μ' έχετε κόψει για ποδοσφαιρόφιλη.. Δεν είμαι καμιά φανατική και σίγουρα δεν υποστηρίζω καμία συγκεκριμένη ομάδα, αλλά μου αρέσει το άθλημα.
Και μου αρέσει να πηγαίνω σε μέρη που δείχνει ποδόσφαιρο. Μπορεί να είναι η τεστοστερόνη -αν και μεταξύ μας όλοι εκεί μέσα είναι παρ' τον ένα και χτύπα τον άλλο- που υπάρχει γύρω τριγύρω που σε ζωντανεύει, μπορεί να είναι τα ευτράπελα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια του αγώνα μπορεί να είναι ότι η ατμόσφαιρα σε αυτά τα μαγαζιά είναι πολύ χαλαρή -ό,τι ακριβώς θες Κυριακάτικα. Απ' την άλλη μπορείς απλά να βάλεις τις φόρμες σου και να πας(δε σε παρεξηγεί κανείς) -μεταξύ μας ποια έχει όρεξη να βάφεται και να στολίζεται Κυριακάτικα;


Καρναβάλια, όχι, δε θα πάω. Ντύθηκα Τσικνοπέμπτη, ντύθηκα και χθες, καλά είμαστε. Το κοντινότερο σε μένα καρναβάλι είναι της Ξάνθης. Αλλά να πάω μέχρι την Ξάνθη για να στριμωχτώ με μεθυσμένα 15χρονα; Να μου λείπει! Μια χαρά πέρασα και χθες που ντύθηκα Κατερίνα Καινούριου(ναι, το ξέρω, είμαι σατανική.. Μουάχαχα☺)




Σε γενικές γραμμές, είναι άλλη μια "τεμπέλικη Κυριακή". Κι έτσι όπως άρχισε, έτσι και θα τελειώσει. Με ζεστό ρόφημα, easy97,2, ίντερνετ, blogging, καμιά ταινία αργότερα στο online filmer. Ή τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα Supernatural. Ας κάνω μια επανάληψη στους παλαιότερους κύκλους(αφού δεν κάνει το star αυτοσχεδιάζω☺). Ύπνο νωρίς(λέμε τώρα!), αύριο πρωί πρωί έχω να πάω στο χωριό. Καθαρά Δευτέρα γαρ. Και ο παππούς πεινάει από τις 11 το πρωί! Χαχαχα☺


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου