Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Αραλίκι: Η δημιουργική απραξία


EDITORIAL



Στο πατρικό μου δεν έχουμε lazy Sundays, αλλά lazy Fridays. Με τη μαμά μου μαγειρεύουμε κάτι ωραίο και μετά περνάμε μαζί τη μέρα ήσυχα. Όταν ξεκινάμε αργά το απόγευμα, παίζουμε κανένα επιτραπέζιο, πίνουμε κρασί, περνάμε πολύ όμορφα. Όταν, όμως, ξεκινάμε νωρίς -όπως σήμερα- πέφτουμε το απόγευμα στους καναπέδες και σερνόμαστε. Ο λόγος είναι απλός. Η μητέρα μου βγαίνει από νυχτέρι(νοσηλεύτρια) κι εγώ είμαι συνήθως ξενυχτισμένη, οπότε αν δεν έχουμε κοιμηθεί κοιμηθεί μέχρι αργά, το απόγευμα είμαστε ήδη ψόφιες. Έτσι η μαμά μου παίρνει έναν απογευματινό υπνάκο κι εγώ χαλαρώνω στο ίντερνετ. Με σιγανή μουσική, διάφορα blogs, βίντεο από fashion shows. Ένα καφεδάκι αργότερα.. Ήσυχα απογεύματα. Όμορφα.

4 σχόλια:

  1. Τεμπελααα!!Αυτό έχω να πω μοναχααα!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπααα; Μας θυμήθηκες Ράσκο; :Ρ

      Διαγραφή
    2. Έχουμε και δουλειες δεν μπορουμε να μαστε στο νετ όλη την ώρα!

      Διαγραφή
    3. Δικαιολογίες.. :ΡΡΡΡ
      (είπε αυτή που μπαίνει στο ίντερνετ ανά δύο βδομάδες)

      Διαγραφή