Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2013

Ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου

EDITORIAL


Η φωτογραφία είναι απ' την ταινία Hachiko. Μια υπέροχη -αληθινή- ιστορία, που όμως δε μπορώ να δω γιατί μόνο που τη σκέφτομαι, πλαντάζω στο κλάμα. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που πρωτοδιάβασα την ιστορία του, κι όμως ακόμη κλαίω. Δύσκολο να υπάρχει κάποιος που να μη γνωρίζει την ιστορία του πιστού Hachiko. Αδύνατον να μην κλάψεις, να μην δακρύσεις ή έστω να μη συγκινηθείς με την πίστη του μέχρι το θάνατό του. Για μια ακόμη φορά, η ζωή μας αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει πιο αγνή, πιο ανιδιοτελής αγάπη, απ' αυτή του σκύλου για τον άνθρωπο.. Και ποιο το αντάλλαγμα που λαμβάνει; Στην καλύτερη περίπτωση φαγητό, βόλτα, αγάπη και χάδια. Στη χειρότερη -που δυστυχώς είναι η πιο συχνή- βασανιστήρια και θάνατο. Πριν ένα μήνα, για παράδειγμα, δηλητηριάστηκαν με φόλες 30 σκυλιά στην Κομοτηνή(ανάμεσα σε αυτά και μερικά δεσποζόμενα). Με τι καρδιά σκοτώνεις αθώες ψυχές; Κι ύστερα αυτοαποκαλείσαι άνθρωπος...

2 σχόλια:

  1. Αχ!Έχω δει αυτήν την ταίνια ..μπορεί και καμια 10αρια φορες!!Κάθε φορά κλαίω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι υπέροχη ιστορία!! φαντάσου δεν αντέχω καν να την δω, κλαίω από μόνη μου!!!

      Διαγραφή