Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Σάββατο, 10 Νοεμβρίου 2012

Φουλάρια και άλλα...


Γιάννη μου το μαντήλι σου...

Αν με ρωτήσετε ποιο είναι το αγαπημένο μου αξεσουάρ θα σας πω το ρολόι, αν με ρωτήσετε ποιο είναι το πιο χρήσιμο θα σας πω τα φουλάρια(και κασκόλ). Ένα φουλάρι μόνο του μπορεί να μεταμορφώσει εντελώς ένα σύνολο. Μπορεί να φοράς το ίδιο ρούχο κι όμως να φαίνεται εντελώς διαφορετικό, απλά και μόνο μ' ένα κομμάτι ύφασμα! Έτσι λοιπόν κι εγώ έπαιξα dress up με το αγαπημένο μου τζιν φόρεμα(το τζιν φέτος έχει την τιμητική του σε πουκάμισα, φορέματα, κολάν κ.ο.κ.) και μερικά από τα αγαπημένα μου φουλάρια και κασκόλ. Και τίποτα να μη φορέσετε(ή φορέσω) ήταν ένα διασκεδαστικό παιχνίδι και το ευχαριστήθηκα πολύ! Ας δούμε λοιπόν τι έβγαλα κι αφήνουμε το ντύσιμο γι' άλλη ώρα.


  1. Ξύπνα το ζώο μέσα σου
Αγαπώ τα animal prints. Μπορούν να μεταμορφώσουν ένα απλό μαύρο σύνολο σε κάτι πραγματικά πολύχρωμο. Φέτος τα animal prints είναι ξανά στη μόδα, οπότε ας φροντίσουμε όλες να ξυπνήσουμε τα ζωώδη μας ένστικτα με φουλάρια, βραχιόλια, σκουλαρίκια ή ό,τι άλλο αξεσουάρ έχουμε. Αυτό είναι ίσως το αγαπημένο μου φουλάρι.

  


  1. Στάχτη και burberry
Έχω και αυθεντικό. Το παραδέχομαι ότι αυτό είναι μαϊμού, το πήρα πριν χρόνια -όταν ακόμη δε με πείραζε να αγοράζω ψεύτικα. Θα μου πείτε αφού τώρα με ψιλοπειράζει γιατί έβαλα αυτό κι όχι το άλλο. Απλά το συγκεκριμένο είναι πιο μεγάλο από το άλλο και πιο ριχτό, οπότε μ' αυτό πέτυχα καλύτερα το σχέδιο που ήθελα. Επιστρέφοντας στο Burberry, έχω απλά να πω ότι το μπεζ εκτός από υπέροχο είναι και πολύ εύκολο χρώμα, καθότι εξαιρετικά ουδέτερο. Εγώ έχω απλά να πω ότι είτε μπέρμπερι είτε μπούρμπερι είτε και απλά κάτι στις αποχρώσεις του μπεζ, φορέστε το περήφανα και χαρείτε το!

 


  1. Καρό του Άσσου
Όλες περάσαμε μια φάση -στο λύκειο κυρίως- κι αγοράζαμε τετράγωνα καρό φουλάρια(τότε που ήμασταν λίγο ροκ, λίγο πανκ, με μια δόση trendy) με αποτέλεσμα τώρα να κάθονται στα συρτάρια μας αχρησιμοποίητα. Ίσως να μην είναι πρακτικά, αλλά μπορούμε ακόμη να τα φορέσουμε και σε αυτή τη φάση της ζωής μας(την 20something). Λίγο πιο χαλαρά στο λαιμό, με πιο casual ρούχα, μπορεί ακόμη να είναι υπέροχα! Και στην τελική πείτε πως απλά θυμόμαστε τα εφηβικά μας χρόνια!

 



  1. Ε εσύ με το ριχτό!
Εδώ και λίγα χρόνια έχω τρέλα με τις πασμίνες. Στην αρχή για καθαρά πρακτικούς λόγους(κρύωνα και τυλιγόμουν με το φαρδύ φουλάρι μου) στη συνέχεια το είδα λίγο και σαν άποψη -ταιριάζει πάρα πολύ με μια μονόχρωμη μακρυμάνικη μπλούζα. Η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες πασμίνες μου τις μοιράζομαι με τη μητέρα μου, σημασία έχει όμως ότι τις φορώ κι εγώ. Την προτείνω, λοιπόν, ανεπιφύλακτα κι ας τη θέλετε μόνο για την ψύχρα(θα τη βρείτε πολύ πρακτική τότε!).

 


  1. Έριξα κάτι πρόχειρο επάνω μου και βγήκα
Αυτή είναι μια άλλη πασμίνα που έχω, την οποία όμως φοράω περισσότερο ως φουλάρι. Το καλό με τα φουλάρια/πασμίνες είναι ότι είναι εξαιρετικά oversized και δίνουν αυτό το “κάτι”, αυτό το επιμελώς ατημέλητο -πάντα υπέροχο με ένα casual ντύσιμο. Κάτι ακόμη καλύτερο; Μπορεί μόνο του να μεταμορφώσει ένα σύνολο σε casual chic!

 

  1. Μάλλινος κύκλος
Το αγαπημένο μου απ' όλα τα σύνολα -περιμένω πως και πως να χειμωνιάσει για να το ξαναφορέσω. Το κασκόλ αυτό είναι δίχως αμφιβολία το αγαπημένο μου -εκτός από αισθητική έχει και συναισθηματική αξία γιατί μου το 'πλεξε η μανούλα μου! Εκτός από το χρώμα του -σκούρο μπλε- το λατρεύω και για το μέγεθος και τη ζεστασιά του! Επειδή είναι πολύ φαρδύ, αλλά όχι αρκετά μακρύ, το φοράω ως στρογγυλό κασκόλ, γυρνώντας τις άκρες του στο εσωτερικό. Το σύνολο αυτό το έχω ξαναφορέσει -σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που τα δοκίμαζα εκείνο το απόγευμα μαζί με το φόρεμα- γι' αυτό και ήταν το μοναδικό στο οποίο έβαλα τα μποτάκια κι όχι τις μπαλαρίνες. Επειδή ακριβώς είναι ένα αγαπημένο μου σύνολο και δεν ήθελα να το αλλάξω.

  

  1. Περήφανη στ' αφτιά
Άλλο ένα συνολάκι που έχω ξαναφορέσει. Τρελαίνομαι να φοράω ένα απλό μαύρο κασκόλ με τις γκρι ωτοασπίδες μου! Συνήθως τα φοράω με πιο απλά ρούχα, αλλά ένα βράδυ τα δοκίμασα με αυτό το φόρεμα και τις ψηλές μου κάλτσες. Χμ.. Ενδιαφέρον.

 

  1. Οικία και διακόσμηση
Καμιά φορά μπορεί να μεταμορφωθεί κι ένα φουλάρι, καμιά φορά μπορείς να βάλεις αξεσουάρ πάνω σε αυτό που θεωρείται αξεσουάρ. Είναι μια τάση γνωστή, που ωστόσο δε συναντάται συχνά -κυρίως λόγω βαρεμάρας. Αν, όμως, κάποια στιγμή θελήσεις μια αλλαγή, κάτι εντελώς πρωτότυπο, δοκίμασε το. Δε θα χάσεις.

  • Ο καρφιτσωμένος γάτος
Ο πιο απλός τρόπος είναι να αλλάξεις ένα φουλάρι είναι με μια καρφίτσα. Τρόπος παλιός κι αγαπημένος, θα μπορούσαμε να πούμε. Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ προτιμώ τις vintage καρφίτσες. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι λίγο υπερπαραγωγή, γι' αυτό προσέξτε με τι ρούχα θα το συνδυάσετε!


 

  • Τα βραχιόλια της βροντούν
Ο δεύτερος τρόπος -που ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα- είναι πολύ πιο πρωτότυπος κι εκκεντρικός, χωρίς να το παρακάνετε. Τόσο απλό που δε θα το σκεφτόταν κανείς. Απλά να περάσετε το φουλάρι από ένα βραχιόλι(μια φορά την κάθε άκρη αν φορεθεί οριζόντια, δυο φορές αν φορεθεί κάθετα) αντί για κρικάκι. Εγώ χρησιμοποίησα 3 φουλάρια και 4 βραχιόλια, το ένα φουλάρι και οριζόντια και κάθετα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ο πιο περίεργος απ' όλους, αλλά και ο πιο εντυπωσιακός. Αν νομίζετε, λοιπόν, ότι ταιριάζει στο στυλ σας τον προτείνω ανεπιφύλακτα!!!

 

 


 

 


 









Κι αν απορείτε για τα παπούτσια:
  1. Δερμάτινα μποτάκια μέχρι τον αστράγαλο(ankle boots) – Replay 2007

  2. Δερμάτινες μπότες μέχρι το γόνατο(knee-high boots) – Προβάδισμα 2009
  3. Βελούδινες μπαλαρίνες με λουστρίν λεπτομέρειες – Dexim 2012
  4. Γαλότσες (πλαστικές μπότες) – Tsakiris Mallas 2010(οι κάλτσες μέχρι το γόνατο είναι Calzedonia και μου τις έκαναν δώρο πέρσι τα Χριστούγεννα)



5 σχόλια:

  1. Υ.Γ. Σόρι για το άστρωτο κρεβάτι, είχα ξυπνήσει πριν λίγο :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή είναι η ρωσιδουλαα!Ψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψψ!!!
    Ρωσιδαα κανονική!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τι να σου πω
      Ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα.... :Ρ
      Όσο είναι το πόδι της ρωσίδας είμαι ολόκληρη εγώ σε ύψος!

      Διαγραφή
    2. Είσαι ψηλή,ξανθιά,γαλανομάτα με γνώση ρώσικων και ντοστογιέφκσι;;;ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙΙ!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Έλα μωρέ δε πειράζει!Το ύψος δε κάνει τη γυνή!:Ρ
      Να βαζες και πρόσωπο θα είχαμε ολοκληρωμένο φάκελο στην ασφάλεια!:Ρ:Ρ

      ΥΓ:Που είναι όλα τα καλά παιδιαα καλεε!Περονόσπορος έπεσε στη πόλη σου;:Ρ

      Διαγραφή
    3. Άσε την πόλη μου...είναι μια πονεμένη ιστορία :ΡΡΡ

      Διαγραφή