Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Homemade frozen yogurt...

...ή αλλιώς σπιτικό παγωμένο γιαούρτι


Ξέρω, θα μου πείτε τι έπαθες τώρα κι εσύ με το παγωμένο γιαούρτι, αυτά είναι ξενέρωτα πράγματα, ψωνίστικα, ξενόφερτα κλπ. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ αρχικά έλεγα σιγά μην πληρώσω για να φάω παγωμένο γιαούρτι. Απ' την άλλη μπορεί να φοβάστε την ξινίλα, αλλά ειλικρινά δεν τη νιώθεις.. Το γιαούρτι όταν παγώνει είναι σαν άγλυκη μους.. Αφήστε που γλυκαίνει με σιρόπι, φρούτα ή ό,τι άλλο βάλετε.. Εκτός όμως από γευστικό, δροσερό και ανάλαφρο έχει κι ελάχιστες θερμίδες! Εκτός αυτού και ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ! Τέλος, μπορείτε εσείς να επιλέξετε με τι θα το συνοδεύσετε, δημιουργώντας έτσι  πάμπολλους γευστικούς συνδυασμούς!

Γιατί, λοιπόν, να ξοδευτείτε για μια ωραία καλοκαιρινή λιχουδιά και να μην τη φτιάξετε μόνοι σας? Και πριν πείτε ότι δεν το έχετε με τη μαγειρική, σας πληροφορώ ότι ακόμη κι ένα 5χρονο μπορεί να το κάνει! Έχω πει για πολλές συνταγές ότι είναι εύκολες, αλλά αυτή πραγματικά είναι του τίποτα! Απλά παγώνετε και σερβίρετε..



Αυτή είναι η δική μου συνταγή(μόλις τη δοκίμασα!)

Σπιτικό frozen yogurt με μούσλι, φράουλα και μαύρη σοκολάτα

Υλικά(για 1 μερίδα)
1 κεσεδάκι -στραγγιστό- γιαούρτι(προσωπικά επιλέγω τοταλ 2%)
μούσλι(δημητριακά από βρώμη)
σιρόπι φράουλα(αν έχετε φρέσκιες φράουλες κι έχετε όρεξη για κάτι πιο σπέσιαλ μπορείτε να τις καραμελώσετε στο τηγάνι)
τριμμένη μαύρη σοκολάτα(εγώ επέλεξα την κουβερτούρα παυλίδης ρουαγιάλ με 65% περιεκτικότητα σε κακάο γιατί έχει πιο γεμάτη γεύση)

Βάζετε το γιαούρτι στην κατάψυξη να παγώσει για 2 ώρες περίπου

Το στήσιμο είναι κάτι παραπάνω από εύκολο. Αναποδογυρίζετε το παγωμένο γιαούρτι πάνω από το κέντρο του πιάτου, να βγει από το κεσεδάκι. Η καμπύλη θέλουμε να είναι από πάνω(όπως η κρεμ καραμελέ). Ρίχνουμε μετά τα μούσλι(όσα θέλουμε) και περιχύνουμε με σιρόπι φράουλα. Τέλος τρίβουμε τη σοκολάτα από πάνω. Παίρνουμε ένα κουτάλι και τρώμε!!!



κι επειδή είναι λίγο πιο κοσμοπολίτικο επιδόρπιο, τι πιο κατάλληλο συνοδευτικό από το κοκτέιλ cosmopolitan? (δυστυχώς δεν έχω ποτήρια για μαρτίνι και τα έβαλα σε ποτήρι σαμπάνιας)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου