Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

ΟΙ SUPER ΤΡΟΦΕΣ

ΜΕ ΑΓΑΠΩ


Τώρα τις υγιεινές τροφές τις λέμε superfood και κάθε μέρα έρχονται καινούργιες πληροφορίες για χαρακτηριστικά σωτήρια και μαγικά που έχει η μία ή η άλλη τροφή. Οι τελευταίες ανακοινώσεις λοιπόν θέλουν βασίλισσες σούπερ τροφές να είναι οι παρακάτω.. 

Φράουλες, μούρα, βατόμουρα




Εκτός από το ότι είναι πεντανόστιμα έχουν απίστευτα καλή επίδραση στο δέρμα μας και τον βοηθάνε από την κακή επίδραση του ήλιου.
Οι ειδικοί λένε ότι μούρα, βατόμουρα και φράουλες έχει αποδειχθεί ότι προστατεύουν τον εγκέφαλο από την απώλεια μνήμης και βοηθούν πολύ τους νέους να αποδώσουν καλύτερα την περίοδο των εξετάσεων αυξάνοντας τη μαθησιακή ικανότητα και μειώνοντας το άγχος. Επίσης τα μούρα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες, που ρυθμίζει το σάκχαρο στο αίμα σας κι έτσι μειώνει τη διάθεση μας για ζάχαρη. Αυτές οι superfoods είναι φορτωμένες με φυτοθρεπτικά συστατικά, που σε συνδιασμό με μεταλλικά στοιχεία και βιταμίνες εξασφαλίζουν την ψυχική και σωματική μας υγεία.


Καυτές πιπεριές




Αυτά τα πικάντικα λαχανικά έχουν αποδειχθεί ευεργετικά κατά του καρκίνου και βοηθούν στην καλή υγεία της καρδιάς μας. Η καψαϊκίνη - το στοιχείο που κάνει τις πιπεριές καυτερές- ασκεί ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση και διαθέτει αποδεδειγμένη αντικαρκινική προστασία.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό! Οι καυτερές πιπεριές βοηθούν και στον έλεγχο του βάρους γιατί μειώνουν την όρεξη. Αυξάνουν το μεταβολικό ρυθμό μας προσωρινά, διεγείρουν το σώμα μας να απελευθερώσει αδρεναλίνη, αυξάνοντας έτσι την τάση να κάψει το αποθηκευμένο σωματικό λίπος και σάκχαρα. 
Και αν αυτά δεν σας φτάνουν, αυξάνουν και τις ενδορφίνες, τις "νιώθω καλά" χημικές ουσίες που ενισχύουν τη διάθεσή μας. Άντε λοιπόν να συνηθίσουμε να βάζουμε τις καυτερές πιπεριές στα πιάτα μας.


Τα φασολάκια


Τα πράσινα φασολάκια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο, ένα μέταλλο που βρίσκεται στη γη. Το πυρίτιο και η βιοτίνη είναι δύο ενώσεις που βρίσκονται στη φύση στα πράσινα φασόλια και αποδεδειγμένα κάνουν καλό στα μαλλιά μας. Τα διατηρούν πλούσια και υγιή.


Το κάρδαμο



Αυτό το λαχανικό σχεδόν ούτε που το ξέρουμε. Καλά θα κάνουμε όμως να το μάθουμε και να το προσθέσουμε στη διατροφή μας, καθώς οι μελέτες δείχνουν ότι τρώγοντας το συχνά μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο του καρκίνου, κυρίως του μαστού και του προστάτη.
Κάνει επίσης καλό στο δέρμα και τα μάτια μας. Μπορεί επίσης να μας βοηθήσει να μειώσουμε την περιφέρεια της μέσης μας. Είναι χαμηλό σε θερμίδες και πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνη.


Κολοκύθες και σέσκλο




Κι όμως ήρθε η ώρα να δικαιωθεί το απλό και ταπεινό σέσκουλο ή σέσκλο. Η κολοκύθα έχει συστατικά που βοηθούν στην εξάλειψη των ελευθέρων ριζών , κάνει καλό στα μάτια προστατεύοντας απο το σχηματισμό του καταρράκτη και μειώνοντας τον κίνδυνο εκφύλισης της ωχράς κηλίδας, ένα σοβαρό πρόβλημα του ματιού που προκαλεί τύφλωση συνήθως.
Το δε σέσκλο γνωρίζει μεγάλες δόξες γιατί περιέχει πάρα πολλά συστατικά όπως βιταμίνες, μέταλλα, όπως τις βιταμίνες Κ, Α, Γ, Ε, καθώς και μαγνήσιο, φυτικές ίνες, ασβέστιο, και ωμέγα-3 λιπαρά. Οι ειδικοί λοιπόν συνιστούν κολοκύθα και σέσκλο για να διατηρήσουμε την πολυπόθητη νεότητα και φυσικά την υγεία μας..


Κριθάρι και βρώμη




Δεν είναι παρότρυνση να πιούμε κι άλλη μπύρα. Αυτή είναι άλλη ιστορία. Το κριθάρι κι η βρώμη όμως είναι πλούσιες σε αδιάλυτες φυτικές ίνες οι οποίες φυτικές ίνες είναι κρίσιμες για την υγεία μας.
Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι χωρίς τις απαραίτητες διαιτητικές ίνες στη διατροφή, διατρέχουμε τον κίνδυνο για μια σειρά από ασθένειες, που κυμαίνονται από καρκίνο του παχέος εντέρου έως αιμορροΐδες. Οι φυτικές ίνες βρίσκονται στο κριθάρι που παρέχει τροφή για το ωφέλιμα βακτήρια στο παχύ έντερο. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί τα «καλά» βακτήρια παραγκωνίζουν τα βακτηρίδια που προκαλούν ασθένειες στον εντερικό σωλήνα, με αποτέλεσμα καλύτερη υγεία και ανθεκτικότητα στις ασθένειες.
Επίσης το κριθαριού και η βρώμη μπορούν να μειώσουν τη χοληστερόλη του αίματος, βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου , κάνουν καλό στην καρδιά και βοηθούν στην σταθεροποίηση του σακχάρου του αίματος.


Κρεμμύδια, σκόρδα, πράσα, σχοινόπρασα




Εντάξει δεν είναι και τα καλύτερα για φιλήματα , έχουν όμως τόσες καλοσύνες που δεν πρέπει να τα σνομπάρουμε καθόλου. Τα κρεμμύδια - και ιδιαίτερα το κόκκινο κρεμμύδι - έχουν χρησιμοποιηθεί για αιώνες στην Ινδία γιατί βελτιώνουν τη μνήμη .
Όλα τους είναι ισχυρά εργαλεία για την πρόληψη του καρκίνου. «Το σκόρδο, τα κρεμμύδια, τα πράσα και τα φρέσκα κρεμμύδια περιέχουν ουσίες βοηθούν στην αποβολή των τοξινών και των καρκινογόνων ουσιών, από τον οργανισμό μας.
Επιπλέον, τρώγοντας σκόρδο βοηθάμε στην μείωση της ολικής χοληστερόλης (και να αυξήσει την καλή χοληστερόλη HDL), χαμηλότερη πίεση αίματος, και τη μείωση των θρόμβων στο αίμα. Τα κρεμμύδια μπορούν να καυχηθούν πολλά από αυτά τα ίδια οφέλη, αλλά με το πρόσθετο πλεονέκτημα για την πρόληψη κρυολογημάτων και το ότι μειώνουν τον κίνδυνο του διαβήτη. Τα πράσα είναι επίσης γνωστό ότι περιέχουν βιταμίνες Β6, C, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, σίδηρο και φυτικές ίνες.


Σολωμός, σκουμπρί, σαρδέλες




Σίγουρα το έχετε ακούσει κι άλλες φορές ότι αυτά τα ψάρια κάνουν καλό γιατί είναι φορτωμένα με έλαια ωμέγα-3, που είναι βασικά για τη μείωση των φλεγμονών - ιδανικά για όλους τους τύπους δέρματος, αλλά ιδιαίτερα για τα άτομα με λιπαρό δέρμα.Τρόφιμα πλούσια σε ωμέγα-3 πραγματικά να βοηθούν να μειωθεί η ακμή, επειδή μειώνουν τη φλεγμονή στο δέρμα. Αν αγωνίζεστε λοιπόν με την ακμή προσθέστε τα στο πιάτο σας μία με δύο φορές κάθε εβδομάδα.

Αυτές είναι οι 8 σουπερ τροφές που καλό θα είναι να έχουμε στο διαιτολόγιο μας, αν αγαπάμε τον εαυτό μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου