Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2012

Οι κόρες μας

Οι κόρες μας...

Λένε ότι οι κόρες είναι η προέκταση των μαμάδων, ο αντικατοπτρισμός του παρελθόντος στα βλέμματα του μέλλοντος.. Κι εμείς μάθαμε να κοιτάμε τον κόσμο υπό το πρίσμα της κόρης-συνέχειας της μάνας. Με μια σχέση αγάπης και μίσους με τις μαμάδες, τόσο ίδιες και τόσο διαφορετικές απ' τις μαμάδες μας, σαν φίλες κολλητές μ' έναν ανταγωνισμό πάντα κρυμμένο πίσω από τη θέρμη της αγκαλιάς μας. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι η μαμά μας είναι αυτή με την οποία μαλώνουμε “για να περάσει η ώρα”. Γιατί η μαμά μας είναι πάντα εκεί, ό,τι κι αν της πούμε. Γιατί πάντα θα μας αγαπά, δίχως να περιμένει “ανταλλάγματα”.

Συλλογιζόμενη όλα αυτά, δε μπορούσα να μην αναρωτηθώ για τις δικές μας κόρες(της παρέας). Κι έτσι μεταξύ σοβαρού κι αστείου βρήκαμε τα “παιδιά μας”, αυτό που θα με φωνάζει “μαμά” κι αυτά που θα με λένε “θεία Λίζα”(άλλο αν εγώ απαντώ θειάφι!). Το κριτήριο επιλογής των υπέροχων φωτογραφιών είναι μεταξύ της παρέας, απλώς μοιραζόμασταν κάποια “κοινά χαρακτηριστικά” με τα γλυκά μωρά. Κι αν δε λέμε ακόμη “εγώ πότε θα γίνω μάνα?” κάποια στιγμή μπορεί να έχουμε αυτά τα μωράκια, οπότε γιατί να μην κάνουμε την πλάκα μας τώρα...?




Το μωρό μου



φουλίτσα



ποντίκι



ανεμόνανη



ζουζού 








Σ' ευχαριστώ μαμά!  
    


10 σχόλια:

  1. Απιθανες φωτο! Φτιαχνουν το κεφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν Χριστίνα μου.. ;)

      Διαγραφή
  2. Μία του Ηρώδη δεν έχεις;;;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Πλάκα κάνω δεν έχω πρόβλημα με τα παιδια!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ρε γμτ.. Κι ήθελα να βάλλω μια...χαχαχαχαχα

      Όχι δεν έχεις πρόβλημα με τα παιδιά, μόνο μ' εμένα!χαχα :Ρ

      Διαγραφή
    2. ΧΑχαχαχαχα!!!Αν έψαχνες θα έβρισκες!!:Ρ

      Γιατί παιδιιιιιι είσαι εσύυυ;;;:Ρ

      Διαγραφή
    3. Αν βρεις στείλε μου link..

      Δε λέω ότι είμαι παιδί, απλά ότι έχεις μόνο μ' εμένα πρόβλημα..χαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    4. Σωπα μικρή μου,ο μπαμπάς Ρασκο θα σε φάει!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    5. Μπα...δεν τρώγομαι :ΡΡΡ

      Διαγραφή
  3. ειναι τελειοοοοοοοοοοο!!!!!!!!! σας λατρευωωωω <3 <3 <3

    ps το δικο μου ειναι ιδιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. love youuuuuu<3
      καλά και το δικό μου και της ανεμόνανης φτυστά!

      Διαγραφή