Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 22 Μαΐου 2012

Ρούχα neon ή πως να μοιάζετε με φωτεινή επιγραφή...!!!

Μη με παρεξηγείτε, μ' αρέσουν τα έντονα χρώματα στα ρούχα. Αυτό που δε μ' αρέσει είναι όταν από άποψη, καταλήγει χρυσόμυγα-Φλωρινιώτης.. Ένα από τα χρώματα που απεχθάνομαι(και το το βλέπω γύρω μου πολύ συχνά) είναι το φωσφοριζέ κίτρινο.. Ξέρετε ποιο.. Ναι εκείνο, που μοιάζει με τα highlighters(τους κοντόχοντρους μαρκαδόρους εννοώ!) που είχαμε στο Λύκειο και σημειώναμε πάνω στο βιβλίο.. Αυτό που αν το φορέσεις, σίγουρα θα σταματήσει η κίνηση στους δρόμους γιατί θα μοιάζεις με σχολικό τροχονόμο(το γιλέκο του για την ακρίβεια).. Για να μη λέτε, ωστόσο, ότι είμαι προκατειλημμένη κατά του neon γενικότερα, σας ανεβάζω φωτογραφίες ρούχων σε πολύ έντονες, σχεδόν neon αποχρώσεις(το τελευταίο σύνολο ειδικά το λατρεύω!):











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου