Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Δευτέρα, 21 Μαΐου 2012

Η καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται...!!!

Είναι πρωί. Θέλεις να φας. Δε βιάζεσαι να φύγεις. Κάνω λάθος ή μήπως είναι η καλύτερη ευκαιρία να "κακομάθεις" λίγο τον εαυτό σου? Πώς θα το κάνεις αυτό? Πανεύκολα! Φτιάξε ένα πλούσιο πρωινό για σένα και για σένα(me myself and I) και απόλαυσέ το πίνοντας ένα καφέ με πλούσιο άρωμα(τόσο πρωί εγώ προτιμώ να πίνω γαλλικό ή εσπρέσο-αν δε σκάει έξω ο τζίκικας!) και ακούγοντας την αγαπημένη σου μουσικούλα... Σε λίγο θα σηκώθω κι εγώ για να βάλλω καφέ να γίνεται και να φτιάξω το πρωινό μου.. Είπα σήμερα, για αλλαγή, να μη βάλλω εγώ μουσική αλλά ν' αφήσω το stereomood ν' αποφασίσει για μένα.. Απλά επέλεξα "just woke up" π.χ. και με οδήγησε αυτόματα στη διαμορφωμένη λίστα αναπαραγωγής. Το stereomood.com είναι ένα site με έτοιμες playlist για κάθε περίσταση ή συναίσθημα.. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις ένα συναίσθημα, κι αυτό θα σε οδηγήσει εκεί που ανήκεις..!!!

Αρκετά όμως με τα ιντερνετικά..


Ας επιστρέψουμε στο πρωινό μας :




Είναι πολύ απλό να κεράσεις τον εαυτό σου μια τέτοια νοστιμιά για να του πεις καλημέρα.
Χρειάζεσαι μόνο ψωμάκι (σπιτικό καλύτερα) , 2 είδη τυριών, γλυκο και πικάντικο, λίγη γαλοπούλα ή ζαμπόν και ντομάτα...Αααα και λίγο βουτυρο για να γίνει πιό αμαρτωλό. 
Και γίνεται εύκολα και γρήγορα στο φούρνο!!!







Αυγό καρδούλα σε φωλιά ψωμιού

2 φέτες ψωμί του τοστ
τυρί του τοστ
ζαμπόν
μια φόρμα (για κουλουράκια) καρδούλα
1 αυγό. 
Κάνουμε το τοστ μας όπως κάθε μέρα αλλά το ψήνουμε μόνο από τη μία πλευρά.
Κατόπιν αφαιρούμε με το φορμάκι καρδούλα ένα κομμάτι του τοστ. Το βάζουμε στο τηγάνι με λίγο βούτυρο από την άψητη πλευρά. Σπάμε το αυγό μέσα στην τρύπα του τοστ και το αφήνουμε μέχρι να ψηθεί. 






Αβγόφετες, ή όπως τις λένε στο Αμέρικα French toast... Το πιο γευστικό "σκουπιδοφαγητό" (καθώς είναι στην ουσία περισσεύματα) που μπορεί να είναι από σκέτη αβγόφετα που δε βάζεις τίποτα(όπως τις τσάκιζα μικρή όταν τις έκανε η γιαγιά) έως το πιο elegant και εκλεπτυσμένο σνακ... Η συνταγή πανεύκολη, πραγματικά μπορεί να ονομαστεί και φαγητό "του τεμπέλη" .

Ξεκινάμε. Κόβεις το μπαγιάτικο ψωμί σε τόσες φέτες όσες θες να ετοιμάσεις. Σ' ένα μπολ χτυπάς ένα αυγό και ρίχνεις γάλα. Σ' αυτό το μπολ ρίχνεις μια μια τις φέτες ψωμιού και μετά τις τηγανίζεις (είτε σε λάδι, είτε σε μαργαρίνη). Μοσχοβολάνε.






Σάντουιτς με ψωμί cottage cheese και καλαμπόκι
2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως
2 κουταλιές της σούπας cottage cheese
1-2 φέτες ντομάτα
3-4 λεπτές φέτες πιπεριάς
1 κουταλιά της σούπας καλαμπόκι
1 φύλλο μαρουλιού
Σύνολο: 185 θερμίδες


Και επειδή το πρωινό το θέλει το γλυκό του: Ατομικό Κέικ Σοκολάτας σε 5 λεπτά






Τι χρειαζόμαστε:

4 κ.γ. αλεύρι
4 κ.γ. ζάχαρη
2 κ.γ. κακάο σκόνη
1 αυγό
3 κ.γ. γάλα
3 κ.γ. λάδι
Πως το κάνουμε:

Σε μια κούπα ανακατεύουμε το αλεύρι, με τη ζάχαρη και το κακάο. Προσθέτουμε και το αυγό.
Ρίχνουμε μέσα το γάλα και το λάδι και ανακατεύουμε καλά.
Βάζουμε την κούπα για 3 λεπτά στο φούρνο μικροκυμάτων (1000 watt).
Περιμένουμε μέχρι να σταματήσει να φουσκώνει, το βάζουμε σ'ένα πιάτο και το εξαφανίζουμε(εγώ απ' την κούπα το τρώω κάθε φορά).





Καλή σας μέρα!!!!






6 σχόλια:

  1. Ναι όλα αυτά γιατί ως γνωστόν είμαι και καλός μάγειρας και προλαβαίνω κιόλας!!SUUUUUUUUUUUURE!!XAXAXA!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δε χρειάζεται να το κάνει κάθε μέρα, ούτε χρειάζεται να είσαι ο Σκαρμούτσος για να κάνεις αυγόφετες ή φρυγανισμένο φωμί!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Καταρχάς πρέπει να υπάρχει ψωμί,επιπλέον χρόνος και τέλος κάποιος να καθαρίσει το χάλι που θα προκύψει!!Αναλαμβανεις το καθάρισμα;ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. 1ον τι έχεις στο σπίτι αν δεν έχεις ψωμί?
      2ον για μια μέρα που θα έχεις χρόνο λέμε..
      3ον σιγά το χάλι που προκύπτει μετά από αυτά βρε! Δηλαδή αν έβλεπες το χάλι μετά από ένα τραπέζι τι θα έκανες? Χαρακίρι?χαχαχα
      4ον εδώ βαριέμαι να πλύνω τα δικά μου πιάτα, θα πλύνω των άλλων(γι' αυτό τους μπουκώνω στο φαί για να μου πλύνουν τα πιάτα..χαχαχαχαχα) :Ρ

      Διαγραφή
    4. 1ον)ε δεν έχω πάντα!!Μερικές φορές λείπει!!ΧΑΧΑ!!
      2ον)είμαι πολυάσχολο παιδί,δεν έχω ποτέ χρόνο!!ΧΑΧΑ!!
      3ον)Θα έβαζα άλλον να καθαρίσει!!ΧΑΧΑ!!Φάτα!!
      4ον)Σωστή τακτική αλλά δε πετυχαίνει σε γαιδούρια όπως εγώ!!Θα μαγειρέψεις,θα φάω του σκασμού και μετά επειδή έιμαι φιλοξενούμενος θα σε αφήσω να ασχοληθεις με τις δουλείες σου!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    5. 1) ε όταν έχεις, δεν είπα να το κάνεις κάθε πρωί!!!
      2) μη παραπονιέσαι τότε ότι δε μπορείς να τα κάνεις...χαχαχα
      3) η Αγία Μαμά δε θα είναι πάντα εκεί να καθαρίζει..αν βρεις καμιά σύζυγο που θα σου λέει "ναι αντρούλη μου" και θα τσακίζεται να τα κάνει, στειλ' την κι από δω για ένα καθάρισμα! χαχαχα
      4) μα ξέρω σε ποιους μαγειρεύω αγαπητέ μου! δεν είναι γαϊδούρια.. άσε που όλο και κάποια δουλειά θα βρω να τους βάλλω πριν το φαϊ...χαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή