Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

we are siamese if you please, we are siamese if you don't please...

(επάνω στον ουρανό του κρεβατιού μου)

(δαγκώνει τα γυαλιά μου)

(τρώει noodles απ' το πιάτο μου!)


Θυμάστε εκείνο το τραγουδάκι στη Λαίδη και τον Αλήτη με τις Σιαμέζες γάτες? Θυμάστε τι ζημιάρες ήταν? Πίστευα ότι ήταν απλώς υπερβολή, μέχρι που πήρα το δικό μου Σιαμέζο γάτο.. Ο γάτος μου που λέτε δεν έχει αφήσει ζημιά για ζημιά(οι παραπάνω φωτογραφίες δεν είναι τίποτα μπροστά στο ζωντανό θέμα!).. Όσο ζημιάρης κι αν είναι, όμως, το χρυσόμαλλο τέρας μου(έτσι τον φωνάζω) όταν τον πιάνουν οι αγάπες κι έρχεται γουργουρίζοντας και τρίβεται πάνω μου, τότε του τα συγχωρώ όλα... Δεν ξέρω τι θα έκανα αν έπρεπε να τον δώσω.. Όπως καταλαβαίνετε, μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε!!!!








The end...

10 σχόλια:

  1. Ρε μπας και έχει καταλάβει πως ότι και να κάνει δε θα του θυμώσεις τελικά;;;;Εϊναι πονηρές οι γάτες!!Για τρίξτου ίγο τα δόντια!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρω πολύ χαιρόπουλος! οι γάτες όταν κάνουν ζημιά το ξέρουν και μάλιστα σε κοιτούν μ' ένα ύφος "τώρα θα κάνω ζημιά".. Μωρέ τον έχω μαλώσει κ πάρα πολύ μάλιστα, απλά οι Σιαμέζες είναι πιο άτακτες απ' τη φύση τους... Σαν να το έχει η ράτσα ένα πράγμα...

      Διαγραφή
    2. Όταν κάνει ζημιά πηγαινε το μπροστά στο φούρνο και πες του ¨την επομενη φορά μάγκα μου θα είσαι μεσα" και μετά γέλα σαν κακιά μάγισσα!!Να δούμε τι θα κάνει μετά!!Μπουαχαχαχαχαχαχαααα!!

      Διαγραφή
    3. άμα τον πάω στο φούρνο, θα μπει από μόνος του μέσα και θα περιμένει πότε θα βάλλω κάτι να μαγειρέψω!!! :Ρ

      Διαγραφή
    4. Ε βάλτον μέσα και τελειωσε η υπόθεση!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    5. κρίμα είναι μωρέ....το σκατούλι μου...<3

      Διαγραφή
    6. Καλά αφού το αγαπάς τόοοοοοσο!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  2. τι μου θύμισες......
    το πρώτο μου κατοικίδιο ήταν σιαμέζα γάτα!!Φριζελ την φώναζα..σκυλί ήταν και όχι γατί..δυστυχώς την έχασα σε ένα ατύχημα..αχ αχ....τι μου θύμισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ λυπάμαι πολύ για τη γατούλα σου... είναι μωρέ τα άτιμα...

      Διαγραφή