Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Deja vu..

Δεν ξέρω τι τρέχει με τη σημερινή μέρα, όμως είναι η τρίτη φορά μέσα σε λιγότερο από 10 ώρες που συνειδητοποιώ ότι ένα στιγμιότυπο της ζωής μου το "έχω ξαναζήσει".. Συγκεκριμένα το έχω δει στον ύπνο μου πριν καιρό..Θα μου πείτε συμβαίνει, το ξέρω, αλλά εμένα μου συμβαίνει συνέχεια...!!! Λες και βλέπω όλη μου τη ζωή στον ύπνο μου πριν τη ζήσω...χαχαχα Ακόμη και τα πιο "κουλά", ακόμη και τα πιο "άκυρα", τα βλέπω όλα!!! Η πλάκα είναι ότι τα βλέπω πολύ καιρό πριν(ενσωματωμένα σ' ένα απίστευτα γελοίο όνειρο-φάση Σπίλμπεργκ και πάνω) και μετά συμβαίνουν.. Αλλά οκ, δε με απασχολεί το θέμα, συνήθισα να "βγαίνουν" τα όνειρά μου.. Σιγά τ' αυγά.. Σήμερα όμως τι σκατά τρέχει και βαρέθηκα να λέω Deja vu...??? :Ρ

2 σχόλια:

  1. Μου έχει συμβεί και μένα αυτό αρκετές φορές!!!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου έχει συμβεί και το πιο τραγικό: να αλλάξω γνώμη για κάτι(πιο δρόμο θα πάρω) τη στιγμή που πάω να πω "deja vu" και να μου έρθει "φλασιά" το τι ακριβώς θα έκανα αν πήγαινα πρώτα από εκεί...χαχαχαχαχαχαχα

      Αλλά σήμερα ρε παιδί μου...Βαρέθηκα να λέω "deja vu"

      Διαγραφή