Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Δευτέρα, 23 Απριλίου 2012

Μόνο για κορίτσια...

Είναι κάτι μέρες που δε θα βγεις απ' το σπίτι, αλλά είσαι τόσο περιποιημένη.. Μέσα στη όλη φάση της τεμπελιάς αρχίζεις να φτιάχνεσαι για να περάσει η ώρα -βάφεις τα νύχια σου, κάνεις πειράματα με τα μαλλιά σου,  κάνεις πειράματα με μακιγιάζ.. Το αποτέλεσμα: είσαι μια κούκλα και σε βλέπουν οι 4 τοίχοι!!! Αλλά δεν πειράζει, γιατί όλο αυτό σου τονώνει την αυτοπεποίθηση.. Το πρόβλημα είναι όταν θες να βγεις και τίποτα δεν κάθεται στη θέση του...αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!!! Χαχαχα

Μία απ' αυτές τις μέρες είναι για μένα η σημερινή.. Βλέπετε σήμερα ήταν να φύγω.. Έφτιαξα τη βαλίτσα το μεσημέρι, έπιασα τα μαλλιά μου πλεξούδα -βασικά τα έχω από χθες που έκανα μπάνιο, αλλά σήμερα τα έπιασα λιγότερο πρόχειρα- και βγήκε πολύ ωραία(δυστυχώς δε φαίνεται στη φωτο γτ είναι θολή).. Το απόγευμα έβαλα το άσπρο μου φανελάκι, τη ροζ μου ζακέτα benetton και την αγαπημένη μου πιτζαμο-φόρμα(είναι μια γκρι πολύ ριχτή πιτζάμα, αλλά φορεμένη μοιάζει με τις αγαπημένες μου φόρμες -φφαρδιές επάνω και στενεύουν προς τα κάτω).. Να φανταστείτε πήγα μέχρι το περίπτερο, είδα πόσους γνωστούς και κανένας δεν κατάλαβε ότι φορούσα πιτζάμα..!! Αφού έβαλα πιτζάμες κάθισα στον υπολογιστή να δω ταινία.. Επειδή δεν είχα τι να κάνω, κάθισα έβαψα τα νύχια μου.. Επειδή όμως η μόνη όζα(μανό) που είχα ήταν εκρού του νεκρού, είπα να κοτσάρω και 2 αυτοκόλλητα-άσπρα λουλουδάκια με μπλε κέντρο- για να είναι λίγο πιο "ζουζουνιάρικα"... Αφού τέλειωσα με αυτά είπα να βγάλω και τα φρύδια μου, που είχαν αρχίσει ν πυκνώνουν πάλι.. Εν΄ψ στην αρχή είπα ότι θα βγάλω 1-2 τρίχες, κατέληξα να τους κάνω και σχήμα επειδή βαριόμουν..!! Στο τέλος, βάφτηκα κιόλας-πολύ ελαφριά βέβαια- για να ολοκληρώσω το σύνολο... Τελικά πήρα το laptop, έβαλα χαλαρή μουσικούλα, συγκεκριμένα τις αγαπημένες μου μπαλάντες -αυτή τη στιγμή ακούω Don't wanna miss a thing και ανατριχιάζω- έφτιαξα άλλο ένα spitzer -πρέπει επιτέλους να τελειώσει το κρασί- και αποφάσισα να καώ λιγάκι στο ίντερνετ....Χεχε






Καλό βράδυ... Φιλάκια!!!!


8 σχόλια:

  1. Ρε βάλε κανονική φωτο!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    Όταν λέω ότι οι γυναικες είναι πυροβολημενες να με ακούυυυς!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θέλω..Τη φώτο την έβαλα για το spitzer..

      Όσο για το αν οι γυναίκες είναι πυροβολημένες δεν θα σε κουρασω πολυ...
      Η απάντηση μου θα ειναι απλή, λιτή, κομψή, περιεκτική,
      λακωνική και άκρως αφροδισιακη...άντε γαμήσου!!!χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Δεν το είπα με την κακή έννοια, μην παρεξηγηθείς!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. ΛΙΖΑ ΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕΕ!!

      Εϊχα ετοιμάσει ένα λογύδριο που αναιρούσε τους χαρακτηρισμούς σου αλλά χάθηκε λόγω τεχνολογιας για αυτό θα πάω κατευθειαν στο συμπέρασμα!!

      ΛΙΖΑ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΕΣΥ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΚΑΝΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!!ΑΑΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕΡΝΕΣΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΦΤΥΝΕΙΙΙ!!!χαχαχαχαχαχαχα!!

      ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΛΙΖΑ,ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥΥΥΥ!!χΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΑΛΙΣΤΑΑ!!ΧΑΧ<ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχα θα περιμένετε πολύ...

      Έλααα...αν μου το έλεγες σκέτο, αλλά με το άτομο που περιγράφεις είναι κατάρα!!! Γιατί με στεναχωρείς τώρα?χαχαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    5. ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕΕ,ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗ ΦΩΤΟ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ!!χαχα!!

      Όποιος προχωρά σε ασυλλογιστές κινήσεις πρέπει να απολαμβάνει τους καρπούς των αποφάσεων του όσο αμαρτωλές κια να είναι!!ΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    6. Δε θα γίνει... :Ρ

      Μα τι ν' απολαύσω από αυτό που μου περιέγραψες?

      Διαγραφή
    7. Να γίνει!!Το απαιτεί ο λαός!!!

      Να χαλαρώσεις και να το απολαύσεις!!ΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή