Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Νέος Πίνακας Ελέγχου...

Μπαίνω σήμερα όλο χαρά να αναρτήσω ένα απόσπασμα στο άλλο μου μπλογκ[Το χαμόγελο της (Μόνα) Λίζα] και βλέπω ότι έγινε η αναβάθμιση του Πίνακα ελέγχου σε όλους.. Ήξερα φυσικά ότι υπήρχε η επιλογή, αλλά μια που το δοκίμασα και μια που το άλλαξα ξανά.. Τώρα γιατί μας το επιβάλλουν??? Υποτίθεται το μπλογκ είναι κάτι σαν το ιντερνετικό ημερολόγιό μας... Εκεί μπαίνουμε για να χαλαρώνουμε, όχι για να κάνουμε πειράματα με αναβαθμίσεις... Δε λέω, όποιος θέλει ας το κρατήσει.. Εγώ όμως που δεν το θέλω γιατί πρέπει να το υποστώ με το ζόρι???? Ε αϊ σιχτίρ δηλαδή!!!!

14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Γελάς έεε;;Γελάς μετά εμού;;;Καλά Λίζα το σημειώνω εγώ ΛΙΖΑ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. πες μου ότι έγινε και το δικό σου έτσι?????χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ναι έγινε αλλά ΕΓΩ το διόρθωσα και το έκανα όπως ήταν!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    3. Εμένα γιατί δε μου τη βγάζει τη επιλογή???? :(
      Την άλλη φορά μου την έβγαζε...

      Διαγραφή
    4. Πατάς σε ένα σαν κυκλάκι πάνω δεξιά και σου βγάζει επιλογή που σου λέει παλιά διεπαφή!!Για πάτα και θα επιστρέψει κατευθείαν!!

      Διαγραφή
    5. αυτό το πάτησα και τις προάλλες κ δεν άλλαξε τίποτα.....πάω να δοκιμάσω πάλι!!!!!

      Διαγραφή
    6. Το πάτησα 4 φορές, αλλά επιτέλους μου το άλλαξε!!! Να 'σαι καλά ρε Ρασκόλνικωφ... Μου 'φερες τύχη!!!!χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    7. Γνώση σου έφερα αλλά τεεεεεεεεεεελοσπάντων!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή