Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Δευτέρα, 16 Απριλίου 2012

Χριστός Ανέστη!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ' ΟΛΑ!!!






Μύρισε ο τόπος -φυσικός και διαδικτυακός- αρνίλα, αλλά εγώ κατάφερα και φέτος
ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!






έτσι Μ. Σάββατο και Κυριακή του Πάσχα φάγαμε μπιφτέκια στο φούρνο με πατάτες...




....ενώ σήμερα φάγαμε...




Πανσέτες στη σχάρα



Πατάτες στη θράκα



και μπουγιουρντί επίσης στη θράκα!!!




Και για να μην ξεχάσω...ένα υπέροχο τσουρέκι!!!!


12 σχόλια:

  1. Είσαι τυχερή που δεν μου αρέσει ούτε εμένα το αρνί αλλά μου αρέσουν όλες οι λιχουδιές που περιγράφεις αλλιώς θα σου λεγα εγώ!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    Ζήτω τα κάρβουνα λοιπόν!!!

    Σε χαιρετώ!!

    Χριστός ΑΝέστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα ήμουν σίγουρη ότι θα σχολίαζες πάνω σ' αυτό!!! ;)
      ε κρίμα δεν είναι το καημένο το αρνάκι???χαχαχαχαχαχα

      Αληθώς Ανέστη!!! Τα λέμε!!!

      Διαγραφή
    2. Η σιγουριά θα σε φάει εσένα!!ΧΑΧΑ!!

      Ρε δε με νοιάζει για το αρνί,εμένα δε μ αρέσει αλλιώς θα σου έλεγα πόσο φιλόζωος θα ήμουν!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχα δεν πειράζει, ευκαιρία να γίνεις!!!! :Ρ

      Διαγραφή
    4. Τα ζωά χρησιμεύουν για να τρώγωνται και δεν ακούω κουβέντα!!Εξαιρούνται όσα δεν είναι βρώσιμα!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    5. Οι Άραβες τρώνε άλογα και λένε ότι είναι πολύ νόστιμα, εσύ θα έτρωγες???

      Διαγραφή
    6. Σου είπα όσα δεν είναι βρώσιμα!!!Ουδέν περαιτέρω σχόλιο!!!

      (Αν ήμουνα στην έρημο με μόνη προοπτική για να ζήσω κρέας αλόγου αμεεεεεεεε!!)

      Διαγραφή
    7. Στην κατοχή έτρωγαν ακόμη και γάτες και ποντίκια..δεν είναι θέμα βρώσης, είναι θέμα πόσο δένεσαι με τα ζώα..για παράδειγμα εγώ που δεν χωνεύω τα πουλερικά τρώω πολύ κοτόπουλο, τα καημένα τα μοσχαράκια -που τα λυπάμαι- τα αποφεύγω όσο μπορώ(εκτός από αυτά που τα τρέφουν μόνο γι' αυτό και τα κάνουν νωθρά, βρώμικα τέρατα...).. :Ρ

      Διαγραφή
  2. μια η τουρτα μια αυτα... ε ενταξει! θα της περασει της μαμας και θα παω να φαω πατατες γιαχνι! :Ρ πεινασα κι εγω! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα καλή όρεξη...εγώ σήμερα έφαγα φασολάκια με κρέας..!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αληθώς ανέστη!!! Με υγεία πάνω απ' όλα!!!

      Διαγραφή