Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012

Κρίση, με πιάνει κρίση....

Σκεφτόμουν σήμερα πόσο πολύ έχει αλλάξει η ζωή μου -λόγω οικονομικής κρίσης- μέσα σε μόλις 2μιση χρόνια.. Αυτά ήταν τα συμπεράσματά στα οποία κατέληξα:



Από τότε που έγινα φοιτήτρια(2009, μαζί με το μεγάλο κραχ :Ρ) η ζωή μου έχει αλλάξει απίστευτα πολύ -οικονομικά- και όσο περνάει ο καιρός αλλάζει ακόμη περισσότερο..


Πρώτο έτος λέσχη δεν ήξερα τι θα πει, τώρα έχω αρχίσει να πηγαίνω τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα(όταν βέβαια τρώγεται το φαΐ, μην πάθουμε και καμιά τροφική δηλητηρίαση και τρέχουμε) και θα βγάλω και -κρατηθείτε- κάρτα σίτισης.. Ποια? Εγώ! Που πρώτο έτος δεν ήξερα ούτε που έχουν τα μαχαιροπίρουνα!!! Κι όμως...

Κάποτε έμπαινα στο "Μασούτη" και "Mr Grand" προϊόν δεν ήξερα τι θα πει(Να πάρω μακαρόνια που δεν είναι Misco? Ντροπή!!! Τι θα πει και ο "Ακάκιος"?).. Τώρα ανακάλυψα ότι στην πραγματικότητα κάποια απ' αυτά είναι αρκετά ωραία και το στομάχι μου συμβιβάστηκε με αυτά(επαναλαμβάνω αυτά που τρώγονται, μην πάθουμε και καμιά δηλητηρίαση!)..

Το 2008 η μόνες τιμές που ξέραμε ήταν του νερού στο περίπτερο και το ποτού στο μπαρ.. Τώρα μπορώ ανά πάσα στιγμή να σου γράψω μια διατριβή με την τιμή της κάθε μάρκας στο σούπερ μάρκετ... Ειδικά στα νερά είμαι άφταστη, καθώς εκεί συναντάμε το νερό "Νιόβη" του Μασούτη, το οποίο στοιχίζει 15 λεπτά το μικρό μπουκάλι και 22 το μεγάλο!!!


Κάποτε έμπαινα σ' ένα μαγαζί για πλάκα και ξόδευα 50 για κάτι εντελώς άχρηστο(το οποίο φορούσα μόνο 1-2 φορές και ήμουν χαρούμενη), τώρα κλαίω ακόμη και τα 10Ε που έδωσα για ένα πολύ ωραίο T-shirt επειδή δεν ήταν είδος πρώτης ανάγκης(που θα το "λιώσω" κιόλας)..


Όταν πέρασα φοιτήτρια έπινα πολύ περισσότερο απ' ότι τώρα, απλά και μόνο γιατί τότε όχι μόνο είχα αρκετά λεφτά για ποτό, αλλά μου έφταναν για να κεράσω και σφηνάκια τις φίλες μου!!! Τώρα ξέχασα τι θα πει σφηνάκια(έγιναν και οι άντρες φραγκοφονιάδες και κόπηκαν τα κερασμένα σφηνάκια!).. Κοντεύω να ξεχάσω τη γεύση της τεκίλας λέμε!!!

Τότε ήμουν έξω 20 ώρες το 24ωρο(τις υπόλοιπες 4 κοιμόμουν), τώρα γυρνάω σπίτι το αργότερο 22:30 με το τελευταίο λεωφορείο για να μην πληρώσω ταξί(όχι ότι έχω και για ποτό, αλλά τεσπα..)!!! Φέτος το Πάσχα πήρα ταξί μόνο 3 φορές: Σάββατο του Λαζάρου, Μ. Πέμπτη και Κυριακή του Πάσχα, τις μόνες μέρες που κάθισα κάτω μέχρι αργά να διασκεδάσω(και οι μόνες μέρες που ήπια κάτι παραπάνω επίσης..)!!!

Το μόνο πράγμα που μου ανήκει είναι ο γάτος μου, που έχω αρχίσει να υποπτεύομαι ότι τελικά εγώ του ανήκω.. Το κακό είναι ότι δυστυχώς η "ιδιοκτησία" αυτή είναι του στυλ "εγώ κερνάω, εσύ πληρώνεις" άρα πάλι εγώ μπαίνω μέσα...
Με στηρίζει οικονομικά η mother η οποία έχει τώρα να συντηρεί 2 σπίτια και σκέφτομαι ότι αν δεν είχα κι αυτή θα έπαιρνα το σπιτάκι του γατιού, το γατί παραμάσχαλα και θα πηγαίναμε να ζήσουμε στριμωγμένοι στο πάρκο μέσα στην τσάντα μεταφοράς που είναι και καρό "Burberry" πανάθεμα μας..

14 σχόλια:

  1. Τουλάχιστον εσύ πέρασες σε μια εποχή που μπορούσες να ζήσεις εμείς που έχουμε ζήσει μόνο αυτά;;Τι να πούμε και εμείς οι δύστυχοι!!

    Καλά το λεωφορείο είναι σπαστικό!!Ευτυχώς που είμαι αγόρι και παίρνω τα πόδια μου και προχωράω!!!Άσε!!

    Εμ βέβαια θα τα στερούμαστε όλα για να σας κερνάμε σφηνάκια ώστε να μη μας λέτε φραγκοφονιάδες!!Αιντε από δω!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    Και γενικά δύσκολα και άστα να πάνε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο το 1ο έτος χάρηκα και πάλι δεν έβγαινα Κομοτηνή γιατί δε μου άρεσε.. Οπότε ήταν λες και ήμουν ακόμη στο Λύκειο..

    Η πόλη μου είναι αμφιθεατρικά χτισμένη και για να πάω σπίτι πρέπει ν' ανέβω περίπου 1,5 χιλιόμετρο ανηφόρα!!! Βάλε και ν' ανεβαίνεις νύχτα στις ερημιές και πες μου τώρα αν θα πας με πόδια ή λεωφορείο(ταξί δεν το συζητώ, δε δίνω τζάμπα και βερεσέ το ευρω!).. Άσε που στα λεωφορεία εδώ δε γίνεται πανικός όπως στην Αθήνα, οπότε δεν είναι τόσο τραγικό..

    Δε θέλουμε να κερνάει ο άντρας συνέχεια, νιώθουμε άσχημα.. Αλλά θέλουμε να μας δείχνει αυτό το "το χρήμα δεν το λογαριάζω τα 2 σου μάτια σαν κοιτάζω" κι ας κεράσει μόνο στο 1ο ραντεβού(εκεί δεν το συζητώ επιβάλλεται!).. Στην τελική γκόμενα πάει να ρίξει! Η γυναίκα θέλει να την καλοπιάνουν, να της δείχνουν ότι "αυτή τη στιγμή σε φλερτάρω επειδή αυτή τη στιγμή το μόνο που θέλω είναι να ρίξω εσένα".. Κατάλαβες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λύκειο;;ΧΜμμ!!

      Λεωφορείο ασυζητητί αλλά όταν δεν έχει;;;;Και επειδή και εγώ δεν έχω κανα λεφτόδεντρο(τι καλά που θα ήταν να έχωωωω!!!!) παίρνω τα ποδάρια μου και προχωρώω!!ΧΑΧΑ!!Ξέρω,ξέρω!!

      Έτσι έ;;Εεεεεε λοιπόν θα σας κερνάμε!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Αλλά και εσείς πολύ δύσκολες είστε μωρε αδερφάκι μου!!ΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    2. Ε ναι...στο λύκειο έβγαινα και δε μ' ένοιαζε τίποτα!!!χαχαχαχα

      Γι' αυτό φροντίζω ν' ανέβω με των 10μιση για να μην υποχρεωθώ να πάρω ταξί... Ξέρεις τι τραβούσαμε φέτος το καλοκαίρι με την απεργία των ταξί? 4μιση το ξημέρωμα ανεβαίναμε πάνω με τα πόδια!!!! απαπα!!! Τουλάχιστον μετά το κλαμπ, 6 η ώρα, είχε λεωφορείο!!!χαχαχαχαχαχααχα

      Μα δεν είναι τόσο το κέρασμα, όσο η κίνηση... Αυτό το "θα κάνω τα πάντα για να σε ρίξω"... ;)

      Διαγραφή
    3. Σωστήηηη!!

      Με τα πόδια κάνεις και γυμναστικη όμως!!!ΧΑΧΑΧΧΑ!!

      Ευχαριστώ για τας υποδείξεις!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    4. 4μιση το ξημέρωμα, ξενυχτισμένη, ν' ανεβαίνεις 1.5χμ ανηφόρα μέσα στις ερημιές? Ευχαριστώ δε θα πάρω!!!

      Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα...

      Διαγραφή
    5. Ρε γυμναστική σου λέω!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Μερσι μποκού που θα λεγαν οι γαλλοφωνοι!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Διαγραφή
    6. пожалуйста που λέτε και στα μέρη σας...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    7. Μια μεταφρασούλα;;Είπαμε είμαι μετανάστης χρόνια εδώ και έχω ξεχάσει τα ρωσικα μου όσο και να με κυνηγά η αδερφή μου με το γαμπρό μου τον Ραζμουχιν!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
  3. Ξερεις κατι; Ε και τι εγινε; Δες το απο την καλη πλευρα! Εισαι ελευθερη! Δεν εισαι δεσμια των επιθυμιων σου, περνας καλα ακομα και ετσι! Καλη παρεα να υπαρχει και ολα γινονται, ακομα κι ενα τσαϊ με λεμονι στο μπαλκονι μετατρεπεται σε μαγικη στιγμη! Και παντα στις εποχες κρισεων μαθαινεις το ποιον των ανθρωπων γυρω σου..
    Φιλιαααα!
    Χριστος Ανεστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το πρόβλημα είναι ότι τώρα που είμαστε φοιτήτριες θέλουμε να κάνουμε κάποια πράγματα(να γλεντήσουμε, να πάμε ένα ταξίδι..) και βρισκόμαστε στο σημείο να μετράμε τα ψιλά μας ενώ πριν λίγα χρόνια βγαίναμε και δεν μας ένοιαζε τίποτα... Όσο να 'ναι όλο αυτό σε ψιλοξενερώνει όταν θες να βγεις... Ή όσον αφορά τα ψώνια.. Εγώ έχω τρέλα με τη μόδα και τα ψώνια είναι η εκτόνωσή μου(κάτι σαν ψυχοθεραπεία).. ε όταν σκέφτομαι ότι για να αγοράσω κάτι πρέπει να στερηθώ έναν καφέ για παράδειγμα, ε όσο να ναι σου χαλάει την "ψυχοθεραπεία" γιατί σου θυμίζει τα προβλήματα.. Και όσο να 'ναι τα ρούχα θες να τα φορέσεις έξω, τι να τα κάνεις αν τα πάρεις και κλειστείς μέσα στο σπίτι???

      Αυτά κυρίως.. Και ότι βλέπω τη μαμά μου να κοπιάζει πολύ για να συντηρήσει κι εμένα...

      Διαγραφή
    2. Αληθώς ανέστη!!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
    3. Εμενα η αναρτηση σου μου θυμισε τα δικα μου φοιτητικα χρονια. Εγω δεν εφυγα επαρχια, αλλα επειδη ημουν ψωροπερηφανη δεν ηθελα να επιβαρυνω τη μαμα μου ιδιαιτερα, επαιρνα λοιπον χαρτζηλικι τοτε (ΜΗ ρωτησεις ποτε!) 5.000 δρχ την εβδομαδα. Φυσικα δεν εφταναν, γιατι οπως λες, σαν φοιτητρια ηθελα να βγαινω πιο συχνα. Εκανα διαφορες χαζοδουλειες που τελικα μαλλον μεσα με εβαζαν οικονομικα και στο τελος καθε μηνα δεν ειχα ουτε για εισιτηρια! Ετσι αγοραζαμε με τις φιλες μου ενα τσιζκεικ στα 3, ενα πακετο τσιγαρα συνεταιρικα, μπαιναμε χωρις εισιτηρια στο μετρο κλπ σπαστικα, που συγκαταλεγονται πλεον στις πιο τρυφερες μου αναμνησεις, σε αυτες που εδεσαν τις φιλιες μου...

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχα εννοείται ότι οι φοιτητικές μου αναμνήσεις είναι πολύ γλυκές και ουδεμία σχέση έχουν με το οικονομικό.. Απλά επειδή είμαι του στυλ "σήμερα θα βγω και θα τα κάνω όλα π@@@@@@α" τώρα αυτό με δεσμεύει κάπως...χαχαχαχαχα

      Αλλά τα πιτζάμα πάρτι και τα δείπνα που κάνουμε δεν τ' αλλάζω με τίποταααα....!!!

      Διαγραφή