Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Αυτό το μαγιό θέλω...!!!

ΕΡΩΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ


Είναι τέλειο!!!
Η τιμή του τσιμπημένη, 69$ το κάτω και 79$ το πάνω, αλλά ψήνομαι τρελά να τα δώσω!!!




Κι επειδή ξέρω μια ψυχή που θα ζηλέψει,  το βρήκα και σε βεραμάν για να μη θέλει το ίδιο..





19 σχόλια:

  1. Κοπελια? Μαζεψου εχω να πω εγω! ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. Συγκρατησου και εσυ ντε Μεγαλη Βδομαδα! Υπαρχουν και αρσενικα που διαβαζουν το μπλογκ σου! Μην τα κολαζεις!

    Υ.Γ. Γουστοζικο το "πακετακι" αλλα να αφηνουμε και τιποτα στην φαντασια ε? :p

    Φιλι ξανα και εφυγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί? Τι κακό έχει ένα καημενούλι μαγιό? Κι αυτό ψυχή έχει!!!χαχαχαχα
      Στην Αθήνα ξεκίνησαν τα μπάνια, εμείς δεν πρέπει σιγά σιγά να προετοιμαστούμε? Κι άντε πες αργώ να πάω θάλασσα.. Αν με δει ένας, πάθει την πλάκα του μαζί μου και θέλει να με πάει στο Ντουμπάι τι θα του πω? Δεν έχω μαγιό? Ή σ' ένα τζακούζι, μια εσωτερική πισίνα ρε αδερφέ!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Μα αφήνει αρκετά στη φαντασία για μαγιό.. Ειδικά το κάτω μέρος είναι "μποξεράκι" και μπροστά στα brasil που ήταν πέρσι και πρόπερσι στη μόδα είναι απείρως σεμνότερο!!! Και ειδικά για μένα που φοράω πάντα τέτοιο σορτσάκι από κάτω.. Φέτος η μόδα μεγαλώνει εσώρουχα και μαγιό και γίνονται και πιο βολικά!χαχαχα


      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. θα συμφωνήσω σε όλα με τον Αλχημιστή!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. Μα γιατί ρε παιδιά??? Τι έχει το καημένουλι???

      Είναι απλά τέλειο...<3

      Διαγραφή
    4. Μας κολάζεις Λίζα,μας κολάζεις!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!

      Διαγραφή
    5. Σιγά καλέ, πώς κάνετε έτσι!!! Που να μην είχε μποξεράκι από κάτω!!!

      Διαγραφή
    6. Μη Λίζα,μη Λίζα τέτοιες μέρες!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!!!!!!!

      Ρε είσαι μία εσύ!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    7. Αναρωτιέμαι πότε θα το καταλάβεις!!Πφφφ!!ΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    8. Δεν είμαι ακριβώς κακός!!!Θα με έλεγα ρεαλιστή!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    9. κακιασμένε ρεαλιστή!!!χαχαχχαχαχα

      Διαγραφή
    10. Απλός ρεαλιστής!!Το κακιασμένος είναι ηθική ορολογία και δεν χρησιμοποιείται για να προσδιορίζει ιστορικές καταστασεις!!

      Διαγραφή
  2. Χαλάλι του η τιμή! :P
    Είναι πανέμορφο και σεμνότατο, το ερωτεύτηκααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχχχ κι εγώ καλή μου!!!! Αν αυτή τη στιγμή μου περίσσευαν 69$ το είχα ήδη πάρει....!!!!χαχαχα<3

      Διαγραφή
  3. εχω αγαπη στους φτιογκους και ειληκρινα αν ειχα στη διαθεση μου 150$ θα το επαιρνα! :Ρ ειναι υπεροχο! μονο που εχει φτιογκο φτανει! :Ρ φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα λίγο θέλω να το παραγγείλω!!!! αχχχ αυτή η κρίση μας έφαγε!!!!

      Διαγραφή
    2. ειδες ειδες? λιγο πολυ ολους μας αγγιξε...

      Διαγραφή
    3. αχχχ είμαι ικανή να δώσω τα λεφτά που έχω βάλλει στην άκρη για τα γενέθλια της κολλητής μου!!!!χαχαχαχαχαχαχα<3

      Διαγραφή