Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Άντε να μην τρελαθώ!!!

Με ξέρεις.. Όταν έχω νεύρα, μου τη δίνει ακόμη και η μύγα που περνάει από το μπαλκόνι μου.. Οι συμφοιτήτριες μου ξέρουν ότι όταν έχω νεύρα "καλημέρα" να μου πουν "άντε γαμήσου" θα απαντήσω.. Αυτές που με ξέρουν λιγότερο από σένα, δεν με παρεξηγούν.. Ξέρουν ότι έχω ανάγκη να ξεσπάσω.. Έτσι είμαι εγώ και δε μπορώ ούτε και θέλω ν' αλλάξω! Εσύ που μας έχεις πρήξει ότι δεν αλλάζεις για κανέναν, εσύ που ρε γαμώτο με ξέρεις τόσο καιρό, εσύ που ξέρεις ότι δουλεύω σε γραφείο και κάθε μέρα υπομένω τα πιο τρελά άτομα που μπορείς να φανταστείς, εσύ που σου έχω πει 100 φορές ότι δεν έχω κανένα λόγο ούτε να τρελαίνομαι μαζί σου, ούτε να μη θέλω να σε βλέπω.. Γιατί κοπέλα μου δε με αφήνεις στην ησυχία μου και με πρήζεις? Βλέπεις ότι δεν είμαι στα καλά μου, ξέρεις ότι όλη μέρα δούλευα.. Γιατί κάθεσαι και τα παίρνεις όλα προσωπικά και μας ζαλίζεις τον έρωτα? Ναι, το παραδέχομαι, είναι λάθος μου να ξεσπάω στους άλλους, δε μπορώ ν' αλλάξω όμως.. Τουλάχιστον εγώ έχω αυτογνωσία.. Πες μου.. Τι είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις? Γιατί πρέπει να μου ζαλίζεις τον έρωτα? Μου λες κάτι, σου απαντώ.. Μετά κάθεσαι το ψειρίζεις, εκνευρίζομαι.. Κι εσύ το παίρνεις προσωπικά.. Είναι λάθος μου που δεν έχω όρεξη μεσημεριάτικα να μιλάω για μαλακίες? Συγγνώμη κιόλας που δεν αφιερώνω όλο μου το χρόνο προσπαθώντας να βρω τι θες να ακούσεις και τι δε θες.. Έχουμε και δικά μας προβλήματα, δε μπορούμε ν' ασχολούμαστε με τα δικά σου κολλήματα. Θ' αφήσουμε το γάμο να πάμε για πουρνάρια? Άντε τώρα...

Πείτε μου τώρα, όταν περιμένεις ν' αδιαθετήσεις, περνάς μια πολύ ανάποδη μέρα, όλοι οι τρελοί είναι πάνω απ' το κεφάλι σου, έχεις ένα άτομο γκιρ γκιρ γκιρ να γκρινιάζει μεσημεριάτικα και αύριο έχει και πανσέληνο στον Καρκίνο(ο ωροσκόπος μου) που έχει ήδη αρχίσει να σε χτυπά συναισθηματικά ΖΗΤΑΣ ΠΟΛΛΑ όταν θες απλά να μη σ' εκνευρίζουν??? Ζητάω πολλά η γυναίκα?

33 σχόλια:

  1. Deep breaths, take deep breaths! Χαλαρωσε βρε, με αγχωσες και μονο που τα διαβασα! :)

    Βεβαια και εγω αυτη την τακτικη εχω, οταν βλεπω οτι ο αλλος δεν εχει ορεξη για κουβεντες απλα δεν του απευθυνω τον λογο. Ετσι γλιτωνω το κεφαλι μου απο αναλογες καταστασεις.

    Ποιος αντεχει τις γκρινιες στις μερες μας? :p

    Φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα έπρεπε να ξεσπάσω κάπου... :Ρ

      Μα ρε συ, άσε τον άλλον στα νεύρα του και μην τον τσιγκλάς!!! Είναι δηλαδή σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας!!!χαχαχαχαχα :)

      Διαγραφή
  2. Χαλαράααααααααααααα!!!!!

    Δεν συνηθίζω να ξεσπάω σε άλλους,αλλά το πρόβλημα έιναι ότι όταν το κάνω είναι ΄συγκρουση μεγατόνων!!ΑΧΧΑΑΧΑ!!

    Δεν μπορώ να σε βοηθήσω με αυτό διατί δεν είμαι και εις τα χαι μου και άρα προσωρινα τίθομαι εκτός λειτουργιας!!Αν θες καμιά καταθλιπτική συμβουλή εδώ είμαι,αλλά κατά τα άλλα αι υπόλοιπαι υπηρεσίαι δε λειτουργούν!!

    Χαιρετώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαλαρώσω μέχρι το βράδυ, πίστεψέ με!!!

      Εγώ αν δεν ξεσπάσω, τότε είναι που θα γίνει και σύγκρουση και ολοκαύτωμα και αποκάλυψη μη σου πω!!! Στο είπα και άλλη φορά είμαι πολύ οξύθυμη!!!χαχαχα

      Ωχ..Μήπως σ' επηρέασε κι εσένα η αυριανή πανσέληνος???χαχαχα

      Διαγραφή
    2. I am sure my dear!!XAXA!!

      Πω πω πω νεύραααα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Δεν πιστεύω σε αυτά!!!Εμένα με επηρεάζουν άλλα πράγματα πιο αληθινά!!ΧΑΧΑ!!

      ΥΓ:Βγάλε την λεκτική επαλήθευση γιατί βαριέμαι να γράφω αυτό που ζητά!!Στο πίνακα ελέγχου είναι!!Έλα να κουνιόμαστε!!

      Διαγραφή
    3. Είμαι νευρόσπαστο, τι να κάνουμε...???χαχαχαχαχαχα

      Μην το λες αυτό...ότι σεληνιάζεται ο κόσμος, σεληνιάζεται!!!!χαχαχαχαχαχα :Ρ

      Άντε παραπονιάρη, την έβγαλα!!!!

      Διαγραφή
    4. Να σε βαρούμε μέχρι να στρώσεις!!ΧΑΧΑ!!

      Εάν φταίει το κεφάλι τους δεν τους φταίει καμία Σελήνη!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Ευχαριστώ πολύ!!ΧΑΧΑ!!Μου έκανε 2ςτη ζωή πιο εύκολη!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    5. Αϊ βρε!!! :Ρ

      Εσένα δε σε πιάνει ποτέ αυτό το "έχει πανσέληνο απόψε κι ειν' ωραία"...???

      Παρακαλώ εξοχότατε Ρασκόλνικωφ!!!χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    6. Μπου ρε!!ΧΑΧΑ!!

      Μπα γιατί δεν έχω λόγους!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Μου αρέσει αυτό το εξοχότατε!!Να το κρατήσεις!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    7. Δε σε φοβάμαι ρε!!!χαχαχαχαχαχα

      ψωνάρα!! θες να σε λέω και εξοχότατο!!!χαχαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
  3. Να με φοβηθείς ρε!!Μην κάνεις τέτοια θανάσιμα λάθη!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    Άμα δε σε κάνει κόπο!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!

    ΥΓ:Και δεν είμαι,απλά η πραγματικότις είναι αυτή!!ΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αϊ βρε που θα σε φοβηθώ κιόλας!!!!χαχαχα

      Αυτή μετριοφροσύνη σου σκοτώνει!!!χαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    2. Να με φοβηθείς,να με φοβηθείιιιιις!!!Δε θέλω να στείλω διακοπές μια κοπέλα που μαθαίνει ρώσικα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Και εσύ γιατί είσαι ακόμα ζωντανή;;;

      Διαγραφή
    3. Εσύ θα έπρεπε να φοβηθείς.. Πού ξέρεις? Μπορεί άλλος να έχεις το όνομα κι άλλος τη χάρη..χαχαχα

      Ξέρω τόσα "προσγειωμένα" άτομα, που εσύ μπροστά τους είσαι ο πιο ανασφαλής άνθρωπος του σύμπαντος!!!χαχαχαχαχα
      Καταλαβαίνεις.. Έχω ανοσία πλέον!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Στην προκειμένη περίπτωση έχω και το όνομα και τη χάρη!!ΧΑΧΑ!!

      Πωπωπωπω λάσπηηη!!!ΧΑΧΑ!!

      Αυτό δεν εξηγεί το γιατί είσαι ακόμα ζωντανή!!!ΧΑΧΑΧΑ!:!Σε τόσο ισχυρά στοιχεία δεν υπάρχει ανοσία!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    5. Ποτέ δεν ξέρεις...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :Ρ
      http://youtu.be/-czwy-aVbbU

      καθόλου λάσπη, την αλήθεια λέω!!!
      Ίσως έχω και μια δόση αναισθησίας για τέτοια άτομα από φυσικού μου, οπότε με προφύλαξε μέχρι να αναπτύξω ανοσία..χαχαχαχα

      Διαγραφή
    6. Σιγά μην είσαι εσύ έτσι!!Και επιπλέον ξέρεις γιατί σταμάτησαν να γυρίζουν τέτοιες ταινίες;;Επειδή έμαθαν ότι φταρνίστηκα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Λάσπη,λάσπη!!ΧΑΧΑ!!

      Και πάλι δεν εξηγεί το γεγονός ότι δεν είσαι νεκρή!!!Η δόση είναι θανατηφόρα για όλους ανεξαρτήτως ανοσίας,αναισθησίας και λοιπών προφυλακτινών μέσων!!ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    7. Που το ξες??? ;)
      Σιγά ρε Τσακ Νόρις!!!χαχαχαχαχαχα

      Αλήθεια λέω, δεν είναι καθόλου λάσπη.. Απλά η αλήθεια πονάει!!!

      Έχω σούπερ δυνάμεις τότε, τι θες?χαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    8. Μυστικό!!ΧΑΧΑ!!
      Σιγά μην είμαι Τσακ Νόρις!!Αυτός ο παππούς έχει χάσει τη σφριγηλότητα του!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Ακριβώς η αλήθεια πονάει Λιζάκι!!!Μην προσπαθείς να ξεχάσεις τον πόνο εκτοξεύοντας παντού λάσπη!!ΧΑΧΑ!!

      Να σε κλείσουμε σε ένα θάλαμο με κρυπτονίτη τότε ή να σε δολοφονήσουμε!!ΧΑΧΑΧΧΑ!!

      Διαγραφή
    9. Εσύ ξέρεις για μένα περισσότερα από εμένα??? Δε γίνεται!!!
      χαχαχαχαχαχαχα τη σφριγηλότητα λέει...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα κοντεύω να πέσω κάτω απ' τα γέλια!!!!!χαχαχαχαχαχαχα που σου ήρθε η σφριγηλότητα? Πες μου..χαχαχαχαχα :Ρ

      Αυτά που λέω είναι σκληρά, αλλά είναι η απόλυτη αλήθεια!!! Δεν πρέπει λοιπόν να ντρέπομαι εγώ που τα κατακρίνω με σκληρό τρόπο, αλλά αυτά που τα έκαναν...χαχα

      Μπααα...κακό σκυλί ψόφο δεν έχει...χαχαχα

      Διαγραφή
    10. Όλα γίνονται!!ΧΑΧΑΧΑ!!¨Εχω άκρες παντού λεμε!!

      Έπεσες τουλάχιστον ή τσάμπα πάλι!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
      Η σφριγηλότητα του προσώπου του,η νεανική ζωηράδα!!!Τσ τσ τσ έκφυλη!!Τι μπορεί να σκέφτηκε το κατάμαυρο μυαλό σου!!!ΧΑΧΑΧΑ!

      Ακριβώς ένας λόγος που πρέπει να ντρέπεσαι και να σταματήσεις να μου επιτήθεσαι!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Δε γίνεται να είσαι κακό σκυλί και σουπερήρωας μαζί!!Άρα ψοφάς και ειδικά αν σε αναλάβω εγώ!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    11. Μπα...Εκεί δε μπορείς να έχεις άκρες...πίστεψέ με...

      Θα 'θελες να πέσω, ε? Κρίμα, δεν έπεσα...χαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχαχαχα πολλά σκέφτηκε το κατάμαυρο μυαλό μου!!!! ακούς εκεί σφριγηλότητα!!!!

      Μα δε σου επιτίθεμαι.. Αν ήθελα να ξεφύγω απ' την πλάκα άνετα μπορούσα....χαχαχαχα

      Υπάρχει σκυλί σούπερ ήρωας, το είδα τα χριστούγεννα σε μια ταινία!!!χαχαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    12. Ρε πίστεψε με έχω!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Όπως το πάρει κανείς!!ΧΑΧΑΧΑ!!Αλλά κρίμα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
      Τι σκέφτηκε;Πες μοι στον πτωχό δούλο του έθνους!!ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!

      Το ζουμί είναι ότι δεν μπορείς να αποδεχθείς την αλήθεια που σε ενοχλεί διότι δεν σου αρέσει!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Συνομιλώ με σκυλί λοιπόν τόση ώρα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Αλλά ο σουπερηρωας δεν γινεται να είναι ΚΑΚΙ σκυλί και σουπηρωας μαζί!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    13. Οκ, ό,τι πεις..χαχαχαχα :Ρ

      Αχχχ μη στεναχωριέσαι τόσο.. θα πέσω μια άλλη μέρα!!!χαχαχαχαχα
      δε σου λέω!!! μάντεψε!!!

      Το ζουμί είναι ότι δε μπορείς να αποδεχθείς να σου βγάζει κάποιος γλώσσα!!!χαχαχα

      Ναι, δεν το 'ξερες? Γουφ Γουφ!! Και μιλάω και ξένες γλώσσες: νιαου!χαχαχαχχαχαχαχαχα
      Και που ξέρεις ότι δεν ξεκίνησε ως κακό σκυλί και κατέληξε ήρωας???χαχαχαχαχα :Ρ

      Διαγραφή
    14. Μπορώ!!!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Μα γιατί το λες αυτό;;;ΧΑΧΑΧΑ!!
      Το κατάμαυρο μυαλό σου να το καθαρίσεις λίγο!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Μου επιτίθεσαι για να καθαρίσεις τις βρωμιές σου έκφυληηηη!!ΧΑΧΑ!!

      Δε γίνεται να είσαι και ΚΑΚΟ σκυλί και σουπερηρωας που είναι καλόοοοοος!!Καπίτο;;ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    15. Κι όμως....

      Γιατί θα χαρείς με τον πόνο μου!!! Σαδιστή!
      Μια χαρά είναι το κατάμαυρο μυαλό μου, όπως το λες!!! Δε θέλει καθάρισμα..

      Εσύ μου επιτίθεσαι καθημερινώς και αδιαλείπτως και μια φορά σου είπα κάτι και έπαθες!!!

      Η Κατγουμαν στην αρχή έκλεβε ότι έβρισκε μπροστά της κ μετά έγινε ηρωίδα.. δε μπορώ εγώ να γίνω που είμαι και ηθική σκύλα?χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    16. Μπορώ!!ΑΧΧΑ!!

      Εγώωωωωωωωωωωω;;;;;;;Με έχεις παρεξηγήσει!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!
      Θέλει καθάρισμα!!Τώρα με χλωρίνη θα είναι,με μολύβι δεν ξέρω,αλλά θα είναι καθάρισμα όπως μπορεί να εννοηθεί!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Σου λέω την αλήθεια κατάμουτρα!!Δεν φταίω εγώ αν δεν μπορείς να την ανεχθείς!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      ΤΙ εισαι;;;;;;;;Βγάλε το ηθική και άσε το σκύλα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    17. Το νου σου... Λίγα λέγω σε, πολλά εγροίξον...

      Αχχχ καημένε σε παρεξήγησα κιόλας!!! Πολύ στεναχωρήθηκες τώρα... φαντάζομαι...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Εγώ καλέ μου Ρασκόλνικωφ έχω το "γνώθι σ' αυτόν".. Ξέρω όλα μου τα μειονεκτήματα και τα παραδέχομαι.. Αυτό, λοιπόν, αρκεί για να κερδίσω το προσωνύμιο "ηθική σκύλα"...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    18. Τον έχω τον νου μυο!!!ΧΑΧΑΧΑ!!

      Ναι το ξέρω!!!Μαζεύεις τα δάκρυα σε κουβάβες για καθάρισμα και για πόση όταν θα μας απαγορέψουν το νερό γιατί κάνει κακό στο πορτοφόλι μας!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ!!

      ΑΝ είχε το γνώθι σ' αυτόν απλά θα παραδεχόσουν ότι είσαι απλά σκύλα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Δεν υπάρχουν ηθικές σκύλες,ή είσαι ή δεν είσα!!ΧΑΧΑ!

      Διαγραφή
    19. Ναι, δε βλέπεις..??? :Ρ

      Γιατί τι το ανήθικο έχει το να είσαι σκύλα!?

      Διαγραφή
    20. Βλέπω έχουμε πλυμμηρίσει!!ΧΑΧΑ!

      Ναι τι κακό έχει;ΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  4. Σε καταλαβαίνω Λίζα μου, απλά προσπάθησε να ηρεμήσεις!!
    Μη δίνεις σημασία!!!
    Ούτε να το 'ξερα, η πρώτη ανάρτηση που έκανα σήμερα(η εικόνα) ταιριάζει γάντι!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρεμη είμαι τώρα καλή μου!!! Και πολύ σημασία έδωσα τόσο που ασχολήθηκα.. Χαχαχα την είδα!!! Γάντι όμως!!!

      http://dekamuthoimiaistoria.blogspot.com/2012/04/hello-there.html

      Διαγραφή