Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Καλώς ήρθες Άνοιξη!!!





Καλησπέρα και καλή σας μέρα!!! Ο ήλιος λάμπει, τα πουλάκια κελαηδάνε, ο ουρανός καταγάλανος!!!  Σήμερα είναι η εαρινή ισημερία και από σήμερα είναι επισήμως Άνοιξη!!!! Η πιο γλυκιά και απολαυστική εποχή του χρόνου.. Όταν βλέπεις τις πρώτες ζέστες και βγαίνεις έξω με ελάχιστα ρούχα και μαζεύεις ήλιο!!! Μπορεί ο χειμώνας να 'ναι η αγαπημένη μου εποχή, αλλά λατρεύω το ηλιολουστο καφεδάκι, φορώντας τα αγαπημένα μου γυαλιά ηλίου!!! Περνάω τέλεια!!! Καλή διασκέδαση λοιπόν!!! Βγείτε εξώ να λιαστείτε και να πάρετε το πρώτο σας ηλιοκαμένο χρωματάκι!!! Καλή Άνοιξη!!! Βαλ' τε φως και χρώμα στη ζωή σας!!!









4 σχόλια:

  1. Και εμένα μου αρεσει ο χειμώνας αλλά και η άνοιξη είναι πολύ ωραία!!ΚΑλή άνοιξη επιτέλους λοίπον!!¨Ακου και αυτό το τραγοδάκι!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

    http://www.mygreek.fm/el/video-clip/1818/I-anixi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε νόμιζα ότι εγώ ήμουν ανάποδη και μου άρεσε ο χειμώνας, αλλά όσο περνάει ο καιρός ανακαλύπτω κι άλλα άτομα.. :)

      Χαχαχα το ακούω όλη μέρα αλλά σε ρεμίξ:
      http://youtu.be/0K4tatMSaqQ

      Διαγραφή
    2. Ναι είμαστε αρκετοί!!Αρκεί βέβαια να έχω ένα τζάκι,μια σόμπα,κουβέρτες,ανθρώπους κτλ κτλ καταλαβαίνεις τι εννοώ!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Προτιμώ το κλασικό!!ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Λιζαααααα μπανανααααα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
    3. Ε, ναι... Μην παγώσουμε κιόλας!!

      Κι εγώ προτιμώ το κλασικό, αλλά είχα όρεξη για το ρεμιξ.. Να κάνουμε και μια αλλαγή ρε παιδί μου.. 20 χρόνια έτσι το ακούμε..

      χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή