Τὸ ξέρω πὼς καθένας μοναχὸς πορεύεται στὸν ἔρωτα, μοναχὸς στὴ δόξα καὶ στὸ θάνατο.
Τὸ ξέρω. Τὸ δοκίμασα. Δὲν ὠφελεῖ. Ἄφησέ με νἄρθω μαζί σου ~ Η Σονάτα του Σεληνόφωτος

Lisa

Δεν ζω ούτε στο παρελθόν μου, ούτε στο μέλλον μου. Έχω μόνο το παρόν, αυτό με ενδιαφέρει. Αν μπορείς να μένεις πάντα στο παρόν θα είσαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, γιατί είναι πάντα και μόνο η στιγμή που ζούμε. ~ Paulo Coelho

Πέμπτη, 8 Μαρτίου 2012

Γυναίκες...

Ξύπνησα σήμερα ημέρα της γυναίκας με τον στίχο της θεάς Λίνας Νικολακοπούλου στα αυτιά μου :

Γυναίκα θα πει, δουλειά προκοπή,
ζεστή αγκαλιά, μετρημένη μιλιά
και μητέρα ζωή.

Δεν είναι κρυφό, γιατί είναι σοφό.
Γυναίκα θα πει τσαχπινιά, πουτανιά
και ξυράφι μυαλό.

Πίνοντας τον καφέ μου άρχισα να χαζεύω φωτογραφίες γυναικών που μ' αρέσουν και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι αν ήμουν άντρας πραγματικά θα μου ήταν ακατόρθωτο να είμαι μονογαμικός με τόσες, τόσες, τόσες γυναίκες..


Κι όχι μόνο μ' αυτές στις φωτογραφίες. Υπάρχουν τόσες γυναίκες γύρω με τόσο απιλ, γυναίκες που η κάθε μια έχει τη δική της γοητεία ή τη δική της μαγεία. Χαίρομαι πολύ που είμαι γυναίκα. Χρόνια πολλά σε όλες μας.





Βrigitte Βardot




Elizabeth Taylor




Victoria Beckham




Audrey Hepburn




Grace Kelly





Catherine Deneuve




Sharon Stone




Marilyn Monroe




Anne Hathaway




Sophia Loren




Sofia Vergara




Sienna Miller




Kate Moss




Monica Bellucci




Jackie

2 σχόλια:

  1. Χρόνια μας πολλά λοιπόν(:
    αγαπώ Kate Moss<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άρθρο είναι της Μαρίας Μπακοδήμου, αλλά επειδή οι περισσότερες φωτογραφίες που χρησιμοποίησε ήταν από γυναίκες που κατά κοινή ομολογία -ακόμη και από γυναίκες- είναι "γυναικάρες" αποφάσισα να μην το αλλάξω ;)

    Η Κειτ είναι πολύ καλό μοντέλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή